Aprendre ciències a l'educació primària. J Martí Feixas Barcelona: Graó, 2012 | 186 | 2012 |
Aprender ciencias en educación primaria JM Feixas Grao, 2012 | 17 | 2012 |
Los museos pedagógicos y la proyección cívica del patrimonio educativo I Carrillo, EC Pujadas, J Martí, J Torrents Trea, 2011 | 14 | 2011 |
Les idees científiques dels infants i l'ensenyament de les ciències a l'escola primària J Martí Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de …, 2006 | 14 | 2006 |
El uso de evidencias en la escritura científica en los estudiantes de magisterio J Martí i Feixas, A Amat i Vinyoles, I Jiménez i Bargalló Graó, 2013 | 8 | 2013 |
La comunicació científica a l'educació primària JM Feixas, A Amat Guix: Elements d'acció educativa, 14-18, 2017 | 4* | 2017 |
Aprendre a investigar i investigar per comprendre IJ Bargalló, JM Feixas Educació química, 4-10, 2013 | 4 | 2013 |
La libreta de ciencias D Segalés, D Fontarnau, I Jiménez, J Martí, S Riera Cuadernos de Pedagogía, 31-34, 2011 | 3 | 2011 |
Sostenibilidad: Hacia un nuevo modelo de la relación entre el ser humano y su entorno JM Feixas Diez valores para el siglo XXI: libertad, igualdad, diferencia …, 2005 | 2 | 2005 |
Insights into preservice teacher knowledge application: from model-centered instruction to lesson plan design I Jiménez i Bargalló, J Martí i Feixas Enseñanza de las ciencias, 01799-1805, 2013 | 1 | 2013 |
La necròpolis medieval de Sant Martí Xic (Masies de Voltregà, Osona) AC i Crivillés, JM i Feixas Ausa 14 (125), 89-108, 1990 | 1 | 1990 |
Ciencia en la escuela:«¿ Estas colinas han sido y serán siempre así o cómo se han formado?» J Carrera, NC Coll, JM Feixas Aula de innovación educativa, 41-46, 2018 | | 2018 |
Ciència a l'escola:" Aquests turons han estat i seran sempre iguals que ara?. Si no és així, com s' han format?" J Carrera, NC Coll, JM Feixas Guix: Elements d'acció educativa, 41-46, 2018 | | 2018 |
El perfil de actividad científica escolar de una maestra de ciencias en sus actuaciones en ciclo inicial y medio J Martí i Feixas, A De la Casa Val Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 | | 2017 |
Percepciones de futuros maestros de infantil y primaria sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias en inglés A Amat i Vinyoles, A Vallbona, J Martí i Feixas Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 | | 2017 |
La comunicación científica en la Educación Primaria J Martí i Feixas, A Amat i Vinyoles Graó, 2017 | | 2017 |
Perfils d'activitat científica escolar en les planificacions d'estudiants de mestre d'educació primària canvis i continuïtats J Martí i Feixas Universitat Autònoma de Barcelona,, 2016 | | 2016 |
Perfils d'activitat científica escolar en les planificacions d'estudiants de mestre d'educació primària canvis i continuïtats J Martí i Feixas Universitat Autònoma de Barcelona,, 2016 | | 2016 |
Dealing with Model-Centered Instruction: from Discourse Acquisition to Lesson Plan Design IJ Bargalló, JM Feixas Conference proceedings. New perspectives in science education, 437, 2014 | | 2014 |
Aprendre a investigar i investigar per comprendre J Martí i Feixas, I Jiménez i Bargalló Institut d'Estudis Catalans, 2013 | | 2013 |