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Ricardo Pastor Ruiz
Ricardo Pastor Ruiz
Unir. Universidad de La Rioja
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Cited by
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Evolución de la intermediación turística en España tras la aparición de las TIC en el sector
A Rodríguez-Zulaica, R Pastor, MAFV Ara
Revista empresa y humanismo, 87-106, 2017
322017
¿ Hacia un turismo más sostenible tras el covid-19? Percepción de las agencias de viajes españolas.
JR García, RP Ruíz
Gran tour, revista de investigaciones turísticas, 2020
302020
El rol de la agencia de viajes ante la nueva situación post Covid -19: decálogo de propuestas para su recuperación
R Pastor Ruiz, J Rivera García
PASOS. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural. 20 (1), 55 - 68, 2022
132022
¿ Hacia un turismo más sostenible tras el Covid-19
J Rivera, R Pastor
Percepción de las agencias de viajes españolas. Gran Tour: Revista de …, 2020
132020
Value chain mapping for tourism intermediation
A Fernández-Villarán, A Rodríguez-Zulaica, R Pastor
International Journal of Business Environment 11 (2), 81-97, 2020
122020
The impact of the Covid-19 on the perception of DMOs about the sustainability within destinations: A European empirical approach
J Rivera, R Pastor, J Gomez Punzon
Tourism Planning & Development 21 (1), 41-69, 2024
112024
Las agencias de viajes tradicionales en España frente al reto de la nueva intermediación. Nuevas formas de relación con clientes y proveedores.
R Pastor Ruiz
Universidad Rey Juan Carlos, 2019
92019
How Effective are the COVID-19 Fiscal-Support and Restarting- Tourism Policies Taken by the Top 3 European Destinations?
J Gómez Punzón, R Pastor Ruiz
Journal of Tourismology 2 (6), 1-8, 2020
6*2020
Distribución turística
A Fernández Villarán, A Rodríguez Zulaica, R Pastor Ruiz
Las empresas de intermediación en la transformación digital 16, 2019
62019
La transformación de las relaciones comerciales en las agencias de viajes
R Pastor Ruiz, A Fernández-Villarán
ROTUR. Revista de Ocio y Turismo 15 (1), 98-118, 2021
32021
Airbnb y la intermediación turística.¿ Competición o coopetición? Percepción de los agentes de viajes en España
R Pastor, J Rivera-García
Revista Empresa y Humanismo, 107-132, 2020
32020
El turismo chino¿ Una oportunidad real?
R Pastor Ruiz
Impulso al desarrollo económico a través del Turismo: VIII jornadas de …, 2015
32015
towards a more sustainable tourism after covid-19? Perception of Spanish travel agencies
J Rivera Garcia, R Pastor Ruiz
Gran Tour, 206-229, 2020
22020
Disintermediation and the role of DMCs: a new management strategy in rural tourism
A Fernandez-Villaran, J Rivera-García, R Pastor-Ruiz
European Journal of Innovation Management, 2022
12022
Independent Travel Agency
J Rivera, R Pastor
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing, 2022
1*2022
The role of the travel agency in the new post-COVID-19 situation: ten proposals for its recovery
RP Ruiz, JR Garcia
PASOS-Revista De Turismo Y Patrimonio Cultural, 55-68, 2022
12022
P2P platforms as a way to making Tourism an effective tool for rural development in post-Covid19 era: a research proposition
J Rivera García, R Pastor Ruiz
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2020
12020
"Examining the impact of the platform economy on Spain’s cultural destinations through the lens of free tours"
R Rivera-García,Jorge, Fernández-Villarán, Asunción Pastor-Ruiz
International Journal of Tourism Cities,, 2023
2023
The role of the travel agency in the new post-COVID-19 situation: ten proposals for its recovery.
R Pastor Ruiz, J Rivera García
2022
FREE WALKING TOURS
J Rivera, R Pastor
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing, 2022
2022
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