Follow
Teresa Montaner
Teresa Montaner
Verified email at unizar.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The role of bank image for customers versus non‐customers
R Bravo, T Montaner, JM Pina
International Journal of Bank Marketing 27 (4), 315-334, 2009
2612009
Brand extension feedback: The role of advertising
E Martínez, T Montaner, JM Pina
Journal of Business Research 62 (3), 305-313, 2009
2472009
The role of social motivations in e-learning: How do they affect usage and success of ICT interactive tools?
B Hernandez, T Montaner, FJ Sese, P Urquizu
Computers in human behavior 27 (6), 2224-2232, 2011
2102011
The effect of consumer's psychographic variables upon deal-proneness
E Martínez, T Montaner
Journal of Retailing and Consumer Services 13 (3), 157-168, 2006
1782006
Characterisation of Spanish store brand consumers
E Martinez, T Montaner
International Journal of Retail & Distribution Management 36 (6), 477-493, 2008
1402008
Corporate brand image of financial institutions: a consumer approach
R Bravo, T Montaner, JM Pina
Journal of Product & Brand Management 21 (4), 232-245, 2012
1332012
Corporate brand image in retail banking: development and validation of a scale
R Bravo, T Montaner, JM Pina
The Service Industries Journal 30 (8), 1199-1218, 2010
1252010
Cause-related marketing: An experimental study about how the product type and the perceived fit may influence the consumer response
I Melero, T Montaner
European journal of management and business economics 25 (3), 161-167, 2016
1232016
The effect of promotion type and benefit congruency on brand image
T Montaner, JM Pina
Journal of Applied Business Research (JABR) 24 (3), 2008
1122008
Consumer response to gift promotions
T Montaner, L De Chernatony, I Buil
Journal of Product & Brand Management, 2011
1022011
Buenas prácticas en la docencia universitaria con apoyo de TIC: experiencias en 2020
JL Alejandre Marco
Buenas prácticas en la docencia universitaria con apoyo de TIC, 1-437, 2021
98*2021
La estrategia de marketing con causa: Factores determinantes de su éxito
I Buil, I Melero, T Montaner
Universia Business Review, 90-107, 2012
962012
Factors influencing consumer evaluations of gift promotions
I Buil, L De Chernatony, T Montaner
European journal of marketing 47 (3/4), 574-595, 2013
902013
La influencia de las acciones de marketing con causa en la actitud hacia la marca
I Buil, E Martínez, T Montaner
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 15 (2), 84-93, 2012
782012
Propuesta de medición de la imagen de marca: un análisis aplicado a las extensiones de marca
E Martínez, T Montaner, JM Pina
RAE: Revista Asturiana de Economía, 89-112, 2005
712005
El comportamiento del consumidor ante la promoción de ventas y la marca de distribuidor
I Bull, E Martínez, T Montaner
Universia Business Review, 22-35, 2007
612007
La imagen corporativa de la banca comercial. Diferencias entre segmentos de consumidores
R Bravo, T Montaner, JM Pina
UCJC Business and Society Review (formerly known as Universia Business Review), 2009
592009
Propuesta de una metodología. Medición de la imagen de marca. Un estudio explorativo
E Martínez, T Montaner, JM Pina
Esic market 35 (117), 2004
482004
Importancia del diseño industrial en la gestión estratégica de la empresa
E Martínez, T Montaner, I Buil
Universia Business Review, 52-67, 2005
422005
Estrategia de promoción e imagen de marca: influencia del tipo de promoción, de la notoriedad de la marca y de la congruencia de beneficios
E Martínez, T Montaner, JM Pina
Revista española de investigación de marketing 11 (1), 27-51, 2007
412007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20