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Teresa Montaner
Teresa Montaner
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The role of bank image for customers versus non‐customers
R Bravo, T Montaner, JM Pina
International Journal of Bank Marketing 27 (4), 315-334, 2009
2772009
Brand extension feedback: The role of advertising
E Martínez, T Montaner, JM Pina
Journal of Business Research 62 (3), 305-313, 2009
2702009
The role of social motivations in e-learning: How do they affect usage and success of ICT interactive tools?
B Hernandez, T Montaner, FJ Sese, P Urquizu
Computers in human behavior 27 (6), 2224-2232, 2011
2232011
The effect of consumer's psychographic variables upon deal-proneness
E Martínez, T Montaner
Journal of Retailing and Consumer Services 13 (3), 157-168, 2006
1862006
Characterisation of Spanish store brand consumers
E Martinez, T Montaner
International Journal of Retail & Distribution Management 36 (6), 477-493, 2008
1442008
Corporate brand image of financial institutions: a consumer approach
R Bravo, T Montaner, JM Pina
Journal of Product & Brand Management 21 (4), 232-245, 2012
1402012
Cause-related marketing: An experimental study about how the product type and the perceived fit may influence the consumer response
I Melero, T Montaner
European journal of management and business economics 25 (3), 161-167, 2016
1382016
Corporate brand image in retail banking: development and validation of a scale
R Bravo, T Montaner, JM Pina
The Service Industries Journal 30 (8), 1199-1218, 2010
1362010
The effect of promotion type and benefit congruency on brand image
T Montaner, JM Pina
Journal of Applied Business Research (JABR) 24 (3), 2008
1172008
Consumer response to gift promotions
T Montaner, L De Chernatony, I Buil
Journal of Product & Brand Management, 2011
1072011
Factors influencing consumer evaluations of gift promotions
I Buil, L De Chernatony, T Montaner
European journal of marketing 47 (3/4), 574-595, 2013
1012013
La estrategia de marketing con causa: Factores determinantes de su éxito
I Buil, I Melero, T Montaner
Universia Business Review, 90-107, 2012
1012012
La influencia de las acciones de marketing con causa en la actitud hacia la marca
I Buil, E Martínez, T Montaner
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 15 (2), 84-93, 2012
832012
Propuesta de medición de la imagen de marca: un análisis aplicado a las extensiones de marca
E Martínez, T Montaner, JM Pina
RAE: Revista Asturiana de Economía, 89-112, 2005
802005
El comportamiento del consumidor ante la promoción de ventas y la marca de distribuidor
I Bull, E Martínez, T Montaner
Universia Business Review, 22-35, 2007
632007
La imagen corporativa de la banca comercial. Diferencias entre segmentos de consumidores
R Bravo, T Montaner, JM Pina
UCJC Business and Society Review (formerly known as Universia Business Review), 2009
582009
Propuesta de una metodología. Medición de la imagen de marca. Un estudio explorativo
E Martínez, T Montaner, JM Pina
Esic market 35 (117), 2004
562004
Buenas prácticas en la docencia universitaria con apoyo de TIC: experiencias en 2020
JL Alejandre Marco
Buenas prácticas en la docencia universitaria con apoyo de TIC, 1-437, 2021
48*2021
Estrategia de promoción e imagen de marca: influencia del tipo de promoción, de la notoriedad de la marca y de la congruencia de beneficios
E Martínez, T Montaner, JM Pina
Revista española de investigación de marketing 11 (1), 27-51, 2007
472007
La investigación de promoción de ventas en España
FJ de la Ballina Ballina
Netbiblo, 2007
462007
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20