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Claudia Velez-Zapata
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Año
Estrategias de mercadeo de los vendedores ambulantes
JM Saldarriaga Díaz, C Vélez-Zapata, G Betancur Ramírez
Semestre económico 19 (39), 155-171, 2016
672016
Entrepreneurial intentions of university students in Colombia: Exploration based on the theory of planned behavior
GE Rueda Barrios, JFR Rodriguez, AV Plaza, CP Vélez Zapata, ...
Journal of Education for Business 97 (3), 176-185, 2022
402022
Rompiendo la tradición: De describir la conducta de compra a comprender al consumidor
CP Vélez Zapata
Pensamiento & Gestión, 1-28, 2008
312008
La etnografía como un acercamiento interdisciplinario en el mercadeo: un nuevo intento
CP Vélez Zapata, R Hardy Fioravanti
Cuadernos de administración 22 (38), 101-119, 2009
30*2009
Modelo de riesgo crediticio para la empresa funeraria
CP Vélez Zapata, JA Cortés Ramírez, JC Mayama Blandón
Revista Ciencias Estratégicas, 2009
172009
The potential role of peace, justice, and strong institutions in Colombia's areas of limited statehood for energy diversification towards governance in energy democracy
J Ramirez, C Angelino Velasquez, Diego & Velez-Zapata
Energy Policy 168, https://www.sciencedirect.com/science/ar, 2022
132022
Ambidexterity strategies in illegitimate institutional contexts: the role of informal institutions
J Ramirez, C Vélez-Zapata, S Madero
Management Research: Journal of the Iberoamerican Academy of Management 16 …, 2018
102018
Building psychological contracts in security-risk environments: evidence from Colombia and Mexico
J Ramirez, C Vélez-Zapata, S Madero
European Journal of International Management 9 (6), 690-711, 2015
92015
Hacia una humanización de la empresa funeraria
CPV Zapata
Pensamiento & Gestión, 93-113, 2006
72006
Contributions of anthropology to the study of organization: The case of funeral home
CP Vélez-Zapata
Polyphonic anthropology: Theoretical and empirical cross-cultural fieldwork …, 2012
42012
Research from a social justice perspective: the systematization of an experience
F Penaranda, C Vélez-Zapata, LR Bloom
International Review of Qualitative Research 6 (1), 37-55, 2013
32013
La conformación de la línea de mercadeo. una idea de investigación que cobra sentido.
CPV Zapata
Revista Ciencias Estratégicas 14 (16), 177-186, 2006
32006
Green colonialism and decolonial feminism: A study of Wayúu women’s resistance in La Guajira
J Ramirez, CP Vélez-Zapata, R Maher
Human Relations, 00187267231189610, 2023
22023
Ambidexterity responses to security risk institutional context
J Ramirez, C Vélez-Zapata, S Madero
International Journal of Emerging Markets 16 (3), 448-467, 2021
12021
Challenges for academic organizations' legitimacy in Colombia's transition to a postconflict context
J Ramirez, C Vélez‐Zapata
Journal of Organizational Change Management 33 (6), 1011-1028, 2020
12020
What does it mean to be a Latin Family?
C Velez-Zapata, JA Cortés, A Rosenbloom
Global Champions of Sustainable Development 1, 196, 2020
1*2020
STREET SELLERS MARKETING STRATEGIES
JM Saldarriaga Díaz, C Vélez-Zapata, G Betancur Ramírez
Semestre económico 19 (39), 155-171, 2016
12016
Omnichannel shopping patterns in the customer Journey of postgraduate and master students in the cities of Medellín (Colombia) and Münster (Germany): an exploratory study
J Schulz
Escuela de Economía, Administración y Negocios, 2016
12016
Breaking tradition
CPV Zapata, P Velez
Pensamiento & Gestión, 2008
12008
La empresa funeraria: un quehacer entre lo humano y lo economico
CPV Zapata
Universidad pontificia bolivariana, 2008
12008
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20