Inmaculada García-Martínez
Título
Citado por
Citado por
Año
Using mobile devices for improving learning outcomes and teachers’ professionalization
I García-Martínez, JM Fernández-Batanero, D Cobos Sanchiz, ...
Sustainability 11 (24), 6917, 2019
352019
Development of emotional intelligence through physical activity and sport practice. a systematic review
JL Ubago-Jiménez, G González-Valero, P Puertas-Molero, ...
Behavioral Sciences 9 (4), 44, 2019
242019
Hacia la implantación de comunidades profesionales de aprendizaje mediante un liderazgo distribuido. Una revisión sistemática
I García-Martínez, L Higueras-Rodríguez, E Martínez-Valdivia
REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación …, 2018
232018
El liderazgo para la mejora escolar y la justicia social. Un estudio de caso sobre un centro de educación secundaria obligatoria
E Martínez-Valdivida, I García-Martínez, ML Higueras-Rodríguez
REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, 2018
192018
The influence of pedagogical leadership on the construction of professional identity. Systematic review.
I García-Martínez, P Tadeu
Journal of Social Studies Education Research 3 (9), 145-162, 2018
17*2018
The impact of pedagogical leadership on pedagogical coordination in secondary schools
I Martinez, P Tadeu
Research in Social Sciences and Technology 3 (3), 1-15, 2018
142018
Digital competences for teacher professional development. Systematic review
JM Fernández-Batanero, M Montenegro-Rueda, J Fernández-Cerero, ...
European Journal of Teacher Education, 1-19, 2020
122020
Profesionalización del docente en la actualidad: contribuciones al desarrollo profesional
A Martín Romera, I García-Martínez
122017
Educational leadership training, the construction of learning communities. A systematic review
I García-Martínez, MÁ Díaz-Delgado, JL Ubago-Jiménez
Social sciences 7 (12), 267, 2018
92018
Impact of the information and communication technologies on the education of students with Down Syndrome: A bibliometric study (2008-2018)
JM Fernández Batanero, M Montenegro Rueda, J Fernández Cerero, ...
European Journal of Educational Research, 9 (1), 79-89., 2019
82019
Physical Education Teachers and Their ICT Training Applied to Students with Disabilities. The Case of Spain
JM Fernández-Batanero, B Sañudo, M Montenegro-Rueda, ...
Sustainability 11 (9), 2559, 2019
82019
Una aproximación a la realidad de los centros públicos rurales en Andalucía
M Pérez Ferra, I García Martínez, R Quijano López
Tendencias pedagógicas, 2018
72018
Promoting Professional Development for Teachers Through a Scale of Competence Assessment
I García-Martínez, M Pérez-Ferra, JL Ubago-Jiménez, R Quijano-López
Research in Social Sciences and Technology 4 (2), 147-162, 2019
52019
Potenciando la coordinación pedagógica a través del liderazgo de los mandos medios en educación secundaria. Revisión sistemática
I García-Martínez, A Martín-Romera
Bordón 71 (2), 55-70, 2019
52019
Coordinación pedagógica y liderazgo distribuido en los institutos de secundaria
I García-Martínez
Universidad de Granada, 2019
52019
La formación en el rol de la dirección eficaz en la comunidad autónoma de Andalucía
I García-Martínez, L Higueras-Rodríguez
International Journal of Educational Leadership and Management 6 (2), 180-205, 2018
52018
Networking for online teacher collaboration
I García-Martínez, P Tadeu, M Montenegro-Rueda, ...
Interactive Learning Environments, 1-15, 2020
42020
Impact of educational habits on the learning of 3–6 year old children from the perspective of early childhood education teachers
M Pérez-Ferra, R Quijano-López, I García-Martínez
Sustainability 12 (11), 4388, 2020
42020
Estándares para la dirección escolar en España y México: Un estudio comparativo
MÁD Delgado, IG Martínez
Arizona State University, Mary Lou Fulton Teachers College, 2019
42019
Desarrollo de la competencia comunicativa en estudiantes de bachillerato
MP Ferra, RQ López, IG Martínez
Revista internacional de educación y aprendizaje 7 (1), 1-9, 2019
42019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20