Seguir
Pilar Quirós Expósito
Pilar Quirós Expósito
Profesora de Psicología. Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED)
Dirección de correo verificada de psi.uned.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Pupillary dilation as an index of task demands
R Cabestrero, A Crespo, P Quirós
Perceptual and motor skills 109 (3), 664-678, 2009
752009
Perfiles neuropsicológicos asociados a los problemas del lenguaje oral infantil.
P Conde-Guzón P.A., Conde-Guzón M.J., Bartolomé-Albistegui, M.T., y Quirós ...
Revista de Neurología 48 (1), 32-38, 2009
54*2009
Filtering of spontaneous and low intensity emotions in educational contexts
S Salmeron-Majadas, M Arevalillo-Herráez, OC Santos, M Saneiro, ...
Artificial Intelligence in Education: 17th International Conference, AIED …, 2015
402015
Perfil neuropsicológico de niños con dislalias: alteraciones mnésicas y atencionales
P Conde-Guzón, P Quirós-Expósito, MJ Conde-Guzón, ...
Anales de Psicología/Annals of Psychology 30 (3), 1105-1114, 2014
382014
Visual attention to health warnings in tobacco advertisements: an eye-tracking research between smokers and non-smokers
A Crespo, R Cabestrero, G Grzib, P Quiros
Studia Psychologica 49 (1), 39, 2007
382007
Some insights into the impact of affective information when delivering feedback to students
R Cabestrero, P Quirós, OC Santos, S Salmeron-Majadas, R Uria-Rivas, ...
Behaviour & Information Technology 37 (12), 1252-1263, 2018
342018
Funciones activadoras: principios básicos de la motivación y la emoción
PQ Expósito, RC Alonso
Editorial Universitaria Ramón Areces, 2008
322008
Intersaccadic drift velocity is sensitive to short‐term hypobaric hypoxia
LL Di Stasi, R Cabestrero, MB McCamy, F Ríos, A Catena, P Quirós, ...
European Journal of Neuroscience 39 (8), 1384-1390, 2014
252014
MAMIPEC-affective modeling in inclusive personalized educational scenarios
OC Santos, JG Boticario, M Arevalillo-Herráez, M Saneiro, R Cabestrero, ...
Bulletin of the IEEE Technical Committee on Learning Technology 14 (4), 35-38, 2012
222012
Challenges for inclusive affective detection in educational scenarios
OC Santos, A Rodriguez-Ascaso, JG Boticario, S Salmeron-Majadas, ...
Universal Access in Human-Computer Interaction. Design Methods, Tools, and …, 2013
212013
Providing personalized guidance in arithmetic problem solving
M Arevalillo-Herráez, D Arnau, L Marco-Giménez, JA González-Calero, ...
UMAP Workshops, 2014
162014
Hipertensión, reactividad cardiovascular ante el estrés y sensibilidad al dolor
MT Bartolome Albistegui, PA Conde Guzón, G Grzib Scklosky, ...
Viguera Editores, 2003
15*2003
Parental report of quality of life in children with epilepsy: A Spanish/French comparison
PA Conde-Guzón, C Soria-Martín, R Cancho-Candela, P Quirós-Expósito, ...
Epilepsy & Behavior 105, 106968, 2020
102020
Bases neurofisiológicas de la interocepción
P Quirós, GG Scklosky, P Conde
Revista de psicología general y aplicada: Revista de la Federación Española …, 2000
102000
Gathering emotional data from multiple sources
S Salmeron-Majadas, OC Santos, JG Boticario, R Cabestrero, P Quirós, ...
Educational Data Mining 2013, 2013
72013
Towards Enriching an ITS with Affective Support.
M Arevalillo-Herráez, S Moreno-Picot, D Arnau, P Moreno-Clari, ...
UMAP Workshops, 2013
72013
Extending collaborative learning modeling with emotional information
OC Santos, JG Boticario, R Cabestrero, P Quirós
Proceedings of the CEUR Workshops at 16th International Conference on …, 2013
62013
DIFFERENCES IN DURATION OF EYE FIXATION FOR CONDITIONS IN A NUMERICAL STROOP-EFFECT EXPERIMENT
A Crespo, R Cabestrero, P Quiros
Perceptual and motor skills 108 (1), 121-128, 2009
52009
La tensión arterial como variable dependiente en psicología
GG Scklosky, P Quirós, C Briales
Revista de psicología general y aplicada: Revista de la Federación Española …, 1993
51993
Affective and Behavioral Assessment for Adaptive Intelligent Tutoring Systems.
L Marco-Giménez, M Arevalillo-Herráez, FJ Ferri, S Moreno-Picot, ...
UMAP (Extended Proceedings), 2016
42016
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20