Seguir
Jordi Puig Baguer
Título
Citado por
Citado por
Año
Guía para la elaboración de estudios del medio físico
M Aguilo, MP Aramburu, A Blanco, T Calatayud, RM Carrasco, G Castilla, ...
MOPT. Madrid, 1992
1261992
Ecological compensation and environmental impact assessment in Spain
A Villarroya, J Puig
Environmental impact assessment review 30 (6), 357-362, 2010
932010
Landscape fragmentation caused by the transport network in Navarra (Spain): two-scale analysis and landscape integration assessment
M Serrano, L Sanz, J Puig, J Pons
Landscape and urban planning 58 (2-4), 113-123, 2002
912002
El impacto ambiental: un despertar ético valioso para la educación
J Puig i Baguer, M Casas Jericó
Teoría de la Educación 29 (1), 101-128, 2017
42*2017
Educación ambiental, inteligencia espiritual y naturaleza
J Puig Baguer, F Echarri Iribarren, M Casas Jericó
Teoría de la Educación 26 (2), 115-140, 2014
422014
The biodiversity data knowledge gap: Assessing information loss in the management of Biosphere Reserves
A Pino-Del-Carpio, AH Ariño, A Villarroya, J Puig, R Miranda
Biological Conservation 173, 74-79, 2014
402014
Ecological compensation: From general guidance and expertise to specific proposals for road developments
A Villarroya, J Persson, J Puig
Environmental Impact Assessment Review 45, 54-62, 2014
382014
A proposal to improve ecological compensation practice in road and railway projects in Spain
A Villarroya, J Puig
Environmental Impact Assessment Review 42, 87-94, 2013
342013
Non-native freshwater fish management in biosphere reserves
A Pino-del-Carpio, R Miranda, J Puig
Management of Biological Invasions 1 (1), 13, 2010
252010
Communication gaps in knowledge of freshwater fish biodiversity: implications for the management and conservation of Mexican biosphere reserves
A Pino‐Del‐Carpio, A Villarroya, AH Ariño, J Puig, R Miranda
Journal of Fish Biology 79 (6), 1563-1591, 2011
242011
El paisaje en el contexto curricular de la LOMCE: una oportunidad educativa,¿ aprovechada o desaprovechada?
MC Jericó, JP Baguer, LE Altarriba
Didáctica Geográfica, 2017
222017
Environmentally significant life experiences: the look of a wolf in the lives of Ernest T. Seton, Aldo Leopold and Félix Rodríguez de la Fuente
J Puig, F Echarri
Environmental Education Research 24 (5), 678-693, 2018
182018
Wildlife roadkills and underpass use in northern Spain
J Puig, L Sanz, M Serrano, J Elosegui
Environmental Engineering and Management Journal 11 (6), 1141-1147, 2012
142012
Ecological quality loss and damage compensation in estuaries: Clues from a lawsuit in the Basque Country, Spain
J Puig, A Villarroya
Ocean & coastal management 71, 46-51, 2013
102013
Urban and industrial land-use changes alongside motorways within the Pyrenean area of Navarre, Spain.
A Villarroya, J Puig
Environmental Engineering & Management Journal (EEMJ) 11 (6), 2012
92012
Biodiversity across ecotones in desertificable Mediterranean areas
R Jordana, P Arpin, MT Vinciguerra, S González, MP Aramburu, AH Ariño, ...
Mediterranean Desertification Research results and policy implications 2 …, 2000
92000
Sensibilidad por el medio ambiente y cristianismo
J Puig
Scientia et Fides 7 (1), 73-96, 2019
72019
El estudio del paisaje en la Educación Secundaria Obligatoria: una mirada desde los libros de texto de Ciencias Sociales
M Casas, J Puig, L Erneta
Revista UNES. Universidad, Escuela y Sociedad 6, 56-75, 2019
62019
El paisaje como recurso para la Educación Ambiental. Experiencia práctica en el Equipamiento
M Casas, J Puig, L Erneta
Sendaviva”(Navarra)”. Observatorio Medioambiental 20, 111-136, 2017
52017
La encuesta como herramienta para conocer las ideas previas sobre paisaje del alumnado de ESO: una experiencia piloto en Navarra
MC Jericó, LE Altarriba, JP Baguer
Didáctica Geográfica, 47-76, 2018
42018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20