Seguir
Dafouz Milne, Emma
Dafouz Milne, Emma
Dirección de correo verificada de filol.ucm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
The pragmatic role of textual and interpersonal metadiscourse markers in the construction and attainment of persuasion: A cross-linguistic study of newspaper discourse
E Dafouz-Milne
Journal of pragmatics 40 (1), 95-113, 2008
5212008
Metadiscourse revisited: a contrastive study of persuasive writing in professional discourse. Regreso al metadiscurso: estudio contrastivo de la persuasión en el discurso …
ED Milne
Estudios ingleses de la Universidad Complutense 11, 29-52, 2003
1552003
English-medium instruction and teacher education programmes in higher education: Ideological forces and imagined identities at work
E Dafouz
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism 21 (5), 540-552, 2018
1122018
English as the medium of instruction in Spanish contexts
E Dafouz
Ruiz de Zarobe, JM Sierra and F. Gallardo del Puerto (eds.) Content and …, 2011
962011
Metadiscursive devices in university lectures A contrastive analysis of L1 and L2 teacher performance
E Dafouz Milne, B Nunez Perucha
JOURNAL OF THE CANADIAN DENTAL ASSOCIATION 77, 213-231, 2011
822011
Argumentation patterns in different languages: An analysis of metadiscourse markers in English and Spanish texts
JA Neff-van Aertselaer, E Dafouz-Milne
Developing contrastive pragmatics interlanguage and cross-cultural …, 2008
572008
'Does everybody understand?': Teacher questions across disciplines in English-mediated university lectures: An exploratory study
E Dafouz, DS Garcia
Language Value 5 (1), 129-151, 2013
522013
CLIL across contexts: A scaffolding framework for CLIL teacher education
ED Milne, A Llinares, T Morton
CURRENT RESEARCH ON CLIL 3, 12, 2010
472010
The role of repetition in CLIL teacher discourse: A comparative study at secondary and tertiary levels
E Dafouz Milne, AL García
International CLIL Research Journal 1 (1), 50-59, 2008
432008
Estudio de los marcadores interpersonales en el comentario periodístico: estrategias para la identificación autor-lector en el texto
E Dafouz
Revista española de lingüística aplicada, 67-82, 2006
412006
On content and language integrated learning in higher education: The case of university lectures
E Dafouz
Revista española de lingüística aplicada, 67-82, 2007
342007
Solidarity strategies in CLIL university lectures: teacher’s use of pronouns and modal verbs
ED Milne
Current Research on CLIL, 9, 2006
302006
Lecturing through the foreign language in a CLIL university context: Linguistic and pragmatic implications
B Núñez Perucha, E Dafouz Milne
Current research on CLIL2. Special issue of VIEWS 16 (3), 36-42, 2007
252007
Más allá del inglés: la competencia lingüística multi-dimensional como estrategia para la enseñanza en la Universidad internacional
E Dafouz Milne
Educación y futuro: revista de investigación aplicada y experiencias educativas, 2015
162015
La universidad y el reto bilingüe:¿ está preparada la educación superior para el aprendizaje en una lengua extranjera?
E Dafouz Milne
AULA de Innovación Educativa, 2008
152008
El aprendizaje integrado de contenidos y lengua extranjera (AICLE): muchas preguntas y algunas respuestas
E Dafouz Milne
B/Ilustre Colegio Oficial de Doctores y Licenciados en Filosofía y Letras y …, 2009
92009
‘Does everybody understand?’Teacher questions across disciplines in English-mediated university lectures: An exploratory study
ED Milne, DS García
Language Value 5 (1), 2013
82013
El meta-discurso como estrategia retórica en un corpus de textos periodísticos: estudio contrastivo de lengua inglesa y lengua española
E Dafouz
Universidad Complutense de Madrid, 2000
82000
A.(2005) La enseñanza y aprendizaje de una lengua extranjera a través de contenidos: aproximación a los diferentes niveles educativos
E Dafouz Milne, AL García
Hispanorama, 107, 79 85, 0
8
Traductores on-line: Internet como espacio de trabajo
E Dafouz
Traducción y nuevas tecnologías: herramientas auxiliares del traductor, 205-214, 2001
72001
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20