Seguir
Dafouz Milne, Emma
Dafouz Milne, Emma
Dirección de correo verificada de filol.ucm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
The pragmatic role of textual and interpersonal metadiscourse markers in the construction and attainment of persuasion: A cross-linguistic study of newspaper discourse
E Dafouz-Milne
Journal of pragmatics 40 (1), 95-113, 2008
5952008
Exploring the impact of English-medium instruction on university student academic achievement: The case of accounting
E Dafouz, MM Camacho-Miñano
English for Specific Purposes 44, 57-67, 2016
2172016
Metadiscourse revisited: a contrastive study of persuasive writing in professional discourse. Regreso al metadiscurso: estudio contrastivo de la persuasión en el discurso …
ED Milne
Estudios ingleses de la Universidad Complutense 11, 29-52, 2003
1792003
English-medium instruction and teacher education programmes in higher education: Ideological forces and imagined identities at work
E Dafouz
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism 21 (5), 540-552, 2018
1692018
CLIL across educational levels
E Dafouz Milne, MC Guerrini
London: Richmond, 2009, 2009
1602009
English as the medium of instruction in Spanish contexts
E Dafouz
Ruiz de Zarobe, JM Sierra and F. Gallardo del Puerto (eds.) Content and …, 2011
1052011
Metadiscursive devices in university lectures A contrastive analysis of L1 and L2 teacher performance
E Dafouz Milne, B Nunez Perucha
Journal of the Canadian Dental Association 77, 213-231, 2011
962011
'Does everybody understand?': Teacher questions across disciplines in English-mediated university lectures: An exploratory study
E Dafouz, D Sánchez-García
Language Value 5 (1), 129-151, 2013
742013
Argumentation patterns in different languages: An analysis of metadiscourse markers in English and Spanish texts
JA Neff-van Aertselaer, E Dafouz-Milne
Developing contrastive pragmatics interlanguage and cross-cultural …, 2008
622008
Documento marco de política lingüística para la internacionalización del sistema universitario español
P Bazo, A Centellas, E Dafouz, A Fernández, D González, V Pavón
CRUE Universidades Españolas. Recuperado de https://www. crue. org/wp …, 2017
572017
CLIL across contexts: A scaffolding framework for CLIL teacher education
ED Milne, A Llinares, T Morton
CURRENT RESEARCH ON CLIL 3, 12, 2010
562010
The role of repetition in CLIL teacher discourse: A comparative study at secondary and tertiary levels
E Dafouz Milne, AL García
International CLIL Research Journal 1 (1), 50-59, 2008
542008
Estudio de los marcadores interpersonales en el comentario periodístico: estrategias para la identificación autor-lector en el texto
E Dafouz
Revista española de lingüística aplicada, 67-82, 2006
402006
On content and language integrated learning in higher education: The case of university lectures
E Dafouz
Revista española de lingüística aplicada, 67-82, 2007
372007
Solidarity strategies in CLIL university lectures: teacher’s use of pronouns and modal verbs
ED Milne
Current Research on CLIL, 9, 2006
312006
Lecturing through the foreign language in a CLIL university context: Linguistic and pragmatic implications
B Núñez Perucha, E Dafouz Milne
Current research on CLIL2. Special issue of VIEWS 16 (3), 36-42, 2007
272007
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP)
ED Milne
Ibérica, 13-38, 2021
232021
Más allá del inglés: la competencia lingüística multi-dimensional como estrategia para la enseñanza en la Universidad internacional
E Dafouz Milne
Educación y futuro: revista de investigación aplicada y experiencias educativas, 2015
172015
La universidad y el reto bilingüe:¿ está preparada la educación superior para el aprendizaje en una lengua extranjera?
E Dafouz Milne
AULA de Innovación Educativa, 2008
152008
‘Does everybody understand?’Teacher questions across disciplines in English-mediated university lectures: An exploratory study
ED Milne, DS García
Language Value 5, 129-151, 2013
122013
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20