María Pilar Martinez-Ruiz
María Pilar Martinez-Ruiz
Dirección de correo verificada de uclm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Drivers, benefits and challenges of ICT adoption by small and medium sized enterprises (SMEs): A literature review
V Barba-Sanchez, MP Martínez-Ruiz, AI Jiménez-Zarco
Problems and Perspectives in Management 5 (1), 104-115, 2007
2892007
Dirección de productos y marcas
AI Jiménez Zarco
Editorial UOC, 2004
256*2004
Factors influencing repeat visits to a destination: The influence of group composition
S Campo-Martínez, JB Garau-Vadell, MP Martínez-Ruiz
Tourism Management 31 (6), 862-870, 2010
2372010
Comunicación e imagen corporativa
AIJ Zarco, IR Ardura
Editorial UOC, 2011
2242011
A multidimensional analysis of the information sources construct and its relevance for destination image formation
I Llodrà-Riera, MP Martínez-Ruiz, AI Jiménez-Zarco, A Izquierdo-Yusta
Tourism management 48, 319-328, 2015
2112015
Customer satisfaction's key factors in Spanish grocery stores: Evidence from hypermarkets and supermarkets
MP Martínez-Ruiz, AI Jiménez-Zarco, A Izquierdo-Yusta
Journal of Retailing and Consumer Services 17 (4), 278-285, 2010
1142010
Evaluación de la accesibilidad de páginas web de universidades españolas y extranjeras incluidas en rankings universitarios internacionales
JR Hilera, L Fernández, E Suárez, ET Vilar
Revista española de documentación científica 36 (1), 004, 2013
922013
The impact of retail store format on the satisfaction-loyalty link: An empirical investigation
O Kamran-Disfani, MK Mantrala, A Izquierdo-Yusta, MP Martínez-Ruiz
Journal of Business Research 77, 14-22, 2017
812017
The impact of market orientation dimensions on client cooperation in the development of new service innovations
AI Jiménez‐Zarco, MP Martínez‐Ruiz, A Izquierdo‐Yusta
European Journal of Marketing, 2011
752011
Key service innovation drivers in the tourism sector: empirical evidence and managerial implications
AI Jiménez-Zarco, MP Martínez-Ruiz, A Izquierdo-Yusta
Service Business 5 (4), 339-360, 2011
552011
La potenciación del origen en las estrategias de marketing de productos agroalimentarios: Objetivos, situación e implicaciones
MP Martínez Ruiz, AI Jiménez Zarco
52*2006
Consumer-brand relationships under the marketing 3.0 paradigm: a literature review
M Gómez-Suárez, MP Martínez-Ruiz, N Martínez-Caraballo
Frontiers in psychology 8, 252, 2017
512017
Performance measurement system (PMS) integration into new product innovation: A literature review and conceptual framework
AI Jiménez-Zarco, MP Martínez-Ruiz, Ó González-Benito
Academy of Marketing Science Review 9 (10), 1-16, 2006
482006
Using daily store-level data to understand price promotion effects in a semiparametric regression model
MP Martínez-Ruiz, A Mollá-Descals, MA Gómez-Borja, JL Rojo-Álvarez
Journal of retailing and consumer services 13 (3), 193-204, 2006
442006
Assessing the influence of social media on tourists’ motivations and image formation of a destination
I Llodra-Riera, MP Martínez-Ruiz, AI Jiménez-Zarco, A Izquierdo-Yusta
International Journal of Quality and Service Sciences, 2015
432015
Efectos de la motivación y de la experiencia del empresario emprendedor en el crecimiento de la empresa de reciente creación
V Barba-Sánchez, A Jiménez Sarzo, M Martínez Ruiz
Recuperado el 15, 2007
432007
Análisis de la performance en las empresas: una perspectiva integrada
AP de Gama, MPM Ruíz
Editorial UOC, 2014
402014
How entrepreneurial characteristics influence company creation: a cross-national study of 22 countriestested with panel data methodology
A Álvarez-Herranz, P Valencia-De-Lara, MP Martínez-Ruiz
Journal of Business Economics and Management 12 (3), 529-545, 2011
382011
Designing a predictive performance measurement and control system to maximize customer relationship management success
MR Llamas-Alonso, AI Jiménez-Zarco, MP Martínez-Ruiz, J Dawson
Journal of Marketing Channels 16 (1), 1-41, 2009
352009
Cambios en el modelo de desarrollo económico y creación de empresas: el emprendedor como factor clave del proceso de cambio
VB Sánchez, MPM Ruiz
Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, 15-28, 2006
322006
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20