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Olatz LARREA
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Male and female voices in commercials: Analysis of effectiveness, adequacy for the product, attention and recall
E Rodero, O Larrea, M Vázquez
Sex roles 68, 349-362, 2013
662013
Glissando: a corpus for multidisciplinary prosodic studies in Spanish and Catalan
JM Garrido, D Escudero, L Aguilar, V Cardeñoso, E Rodero, ...
Language resources and evaluation 47, 945-971, 2013
642013
A training model for improving journalists' voice
E Rodero, C Diaz-Rodriguez, O Larrea
Journal of Voice 32 (3), 386. e11-386. e19, 2018
212018
Community building in the digital age: Dynamics of online sports discussion
H LOPEZ-GONZALEZ, F GUERRERO-SOLÉ, O LARREA
212014
Guía práctica para el cuidado y la optimización de la voz del docente/Practical Guide for the Care and Optimization of Teacher'Voice
OL Estefanía
Estudios sobre el mensaje periodístico 19, 271-279, 2013
132013
Voces masculinas y femeninas en la locución de cuñas publicitarias. Estudio sobre la efectividad y su adecuación al producto
E Rodero, O Larrea, M Vázquez
El poder creativo de la palabra. Actas del I Congreso PUBLIRRADIO, Madrid …, 2010
122010
Virtual reality with distractors to overcome public speaking anxiety in university students
E Rodero, O Larrea
Comunicar 30 (72), 87-99, 2022
82022
Audio design in branding and advertising
O Rodero, E. & Larrea
in L. Mas (Ed.). Innovation in Advertising and Branding Communication., 69-85, 2021
8*2021
Estudio sobre la escucha de la voz del locutor con y sin su imagen. Análisis del proceso perceptivo y cognitivo del oyente.
O Larrea
Universitat Pompeu Fabra, 2015
62015
Media Psychology y su aproximación a la psicofisiología: una disciplina para analizar los procesos mediáticos
E Rodero, O Larrea, L Mas
Anuario Electrónico de Estudios en Comunicación Social" Disertaciones" 9 (2 …, 2016
52016
Integrando la formación de publicidad en radio en el contexto profesional
E Rodero, O Larrea, M Vázquez
Vivat Academia, 1498-1516, 2011
52011
The expressive balance effect: perception and physiological responses of prosody and gestures
E Rodero, O Larrea, I Rodríguez-de-Dios, I Lucas
Journal of language and social psychology 41 (6), 659-684, 2022
42022
When the internet seems to be deaf. Sound resources to enrich online radio advertising
E Rodero, O Larrea, L Mas, M Vázquez, M Blanco
Net station conference proceedings: radio, sound and internet, 2015, Braga …, 2015
42015
Narrative elements in The Archers: An analysis of a long-running radio soap opera
E Rodero, L Mas, O Larrea, M Blanco
Radio: The Resilient Medium, 169, 2014
42014
Tinder un-choosing. The six stages of mate discarding in a patriarchal technology
P Medina-Bravo, V Blanco-Fernandez, O Larrea, M Rodrigo-Alsina
Feminist Media Studies 23 (7), 3175-3191, 2023
22023
Realidad virtual con distractores para superar el miedo a hablar en público en universitarios
E Rodero, O Larrea
Comunicar: revista científica iberoamericana de comunicación y educación, 2022
22022
Improving radio advertising through sound design
E Rodero, L Mas, O Larrea, MV Guerrero, M Blanco
Trends in radio research: Diversity, innovation and policies, 239-256, 2018
22018
Speakers´ expressions before and in a public presentation. Pleasantness, emotional valence, credibility, and comprehension effects
E Rodero, O Larrea, L Mas
Profesional de la información/Information Professional 31 (4), 2022
12022
Characters’ portrayal in the television ads consumed by 5-8 year-old children in Spain
LM Manchón, M Fedele, O Larrea
Creative Industries Global Conference: Libro de Actas, 233-246, 2018
12018
Sonidos que educan entreteniendo. La radio en la educación 2.0
E Rodero, M Vázquez, O Larrea, L Mas
Creaciones audiovisuales actuales. Madrid: acci, 2014
12014
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20