Seguir
Manuel Rodríguez Peñarroja
Manuel Rodríguez Peñarroja
Department of English Studies
Dirección de correo verificada de uji.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Integrating project-based learning, task-based language teaching approach and YouTube in the ESP class: A study on students’ motivation.
M Rodríguez-Peñarroja
Teaching English with Technology 22 (1), 62-81, 2022
322022
Corpus pragmatics and multimodality: Compiling an ad-hoc multimodal corpus for EFL pragmatics teaching
M Rodríguez-Peñarroja
Gate Association for Teaching and Education (GATE), 2020
72020
La motivación y el uso de las TIC: Integrando el diseño web corporativo en la clase de inglés para fines específicos
M Rodríguez-Peñarroja
Tecnologías educativas y estrategias didácticas, 713-722, 2020
72020
Analysing the pragmatics of speech acts in sitcom and drama audiovisual genres
M Rodríguez-Peñarroja
Cambridge Scholars Publishing, 2020
52020
Pragmatics: Why use audiovisual input in second and foreign language learning contexts?
M Rodríguez-Peñarroja
Revista Docência e Cibercultura 4 (3), 161-178, 2020
32020
Instruction of foreign language pragmatics: the teaching and acquisition of multiple speech acts using an explicit focus on forms approach, audiovisual input and conversation …
M Rodríguez-Peñarroja
Universitat Jaume I, 2016
32016
La Agenda 2030 para el Desarrollo Sostenible en la clase de inglés para fines específicos: Una propuesta para la implementación de los ODS en el Grado en Turismo
M Rodríguez-Peñarroja
Tabanque. Revista Pedagógica 34 (1), 45-67, 2022
22022
Academic writing through TBLT and AWE tools: A study on ESP students’ intrinsic motivation
M Rodríguez-Peñarroja
La docencia tiene TIC: un guiño al nuevo discente, 433-445, 2022
22022
Blended learning in higher education during Covid-19 pandemic: Students' assessment of digital transition.
M Rodríguez-Peñarroja
EDULEARN21 Proceedings, 10613-10621, 2021
22021
Sexismo lingüístico, el variacionismo para fomentar la igualdad de género
M Rodríguez-Peñarroja
Educación multidisciplinar para la igualdad de género. Perspectivas …, 2021
12021
Integrating digital learning in Covid-19 times: A study on students' intrinsic motivation and perception of online computer assisted teaching and learning techniques
M Rodríguez-Peñarroja
EDULEARN21 Proceedings, 10622-10631, 2021
12021
Automated writing evaluation: Present challenges and future directions
M Rodríguez-Peñarroja
TIC Docentes, 357-367, 2022
2022
Adaptación semipresencial en tiempos de Covid-19: Recursos TIC, motivación y percepción del alumnado universitario en la clase de IFE
M Rodríguez-Peñarroja
Escenarios y recursos para la enseñanza con tecnología: desafíos y retos …, 2022
2022
Motivación en la clase de IFE: Adecuación curricular en tiempos de Covid-19
M Rodríguez-Peñarroja
Convergencia entre educación y tecnología: hacia un nuevo paradigma., 370-374, 2021
2021
Project-Based Learning in the advertising and public relations Esp class. A longitudinal study on students’ motivation, attitudes and interest
M Rodríguez-Peñarroja
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la …, 2021
2021
Does audiovisual input play an important role in EFL learners' pragmatic awareness?: A case study in multiple speech acts teachability to EFL Spanish students
M Rodríguez-Peñarroja
Building up telecollaborative: networks for intercultural learning in the …, 2021
2021
Nosedive: A corpus pragmatics analysis of compliments and laughter
M Rodríguez-Peñarroja
Discourse, dialogue and characterisation in TV series, 93-108, 2021
2021
Academic writing and automated writing evaluation tools. An exploratory study of EFL learners’ motivation
M Rodríguez-Peñarroja
Dykinson, 2021
2021
Motivación intrínseca en la elaboración de proyectos TIC en el contexto de la educación superior universitaria
M Rodríguez-Peñarroja
La tecnología como eje del cambio metodológico, 1333-1336, 2020
2020
Promoting academic writing through TBLT and AWE systems: a study on ESP students intrinsic motivation
M Rodríguez-Peñarroja
Libro de Actas del X Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos …, 2020
2020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20