Seguir
Juan Pablo Artero
Juan Pablo Artero
Full Professor of Journalism, University of Zaragoza
Dirección de correo verificada de alumni.unav.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
El mercado de la televisión en España: oligopolio
JP Artero
Deusto, 2008
802008
Online Video Business Models: YouTube vs. Hulu
JP Artero
Palabra Clave 13 (1), 111-123, 2010
772010
The effects of news authorship, exclusiveness and media type in readers’ paying intent for online news: An experimental study
M Goyanes, JP Artero, L Zapata
Journalism 22 (7), 1720-1738, 2021
542021
La calidad de la oferta televisiva en el mercado español: las percepciones del público
JP Artero Muñoz, M Herrero Subías, A Sánchez-Tabernero
Zer 15 (28), 49-63, 2010
42*2010
Political Parallelism and Media Coalitions in Western Europe
JP Artero
Reuters Institute for the Study of Journalism Working Papers, 2015
372015
Modelos estratégicos de Telecinco (1990-2005)
JP Artero Muñoz
Madrid, Fragua, 2007
372007
Media and telecommunications concentration in Spain (1984–2012)
JP Artero, A Sánchez-Tabernero
European Journal of Communication 30 (3), 319-336, 2015
332015
New Business Models for the Media: the Spanish Case
JL Manfredi, JP Artero
Media Policies Revisited, 160-174, 2014
312014
Opciones estratégicas de las agencias de noticias europeas: Reuters, France Presse y EFE
JP Artero, R Moraes
Comunicación y sociedad 21 (1), 53-79, 2008
312008
Monopolio, oligopolio y competencia en los últimos quince años de televisión en España
JP Artero, M Herrero, A Sánchez-Tabernero
Sphera Publica, 83-98, 2005
292005
Competencies of Media Managers: Are They Special?
JP Artero, JL Manfredi
Managing Media Firms and Industries: What's So Special About Media …, 2016
222016
The Media in Spain: Three Decades of Transformation
Á Arrese, JP Artero, M Herrero
The Handbook of Spanish Language Media, 17-33, 2009
182009
Competencia entre televisiones públicas y televisiones privadas en el mercado europeo
A Sánchez-Tabernero, JP Artero
Palabra Clave, 343-354, 2008
15*2008
Measuring the technical efficiency of public service broadcasters: An application of DEA in Spain
V Orive Serrano, P Latorre Martínez, JP Artero Munoz
Revista de Métodos Cuantitativos para la Economía y la Empresa 21, 2016
142016
Corporate governance and risk identification in global media companies
JP Artero
Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra, 2009
132009
Media Concentration in Spain: National, sectorial, and regional groups
JP Artero, R Zugasti, S Hernández-Corchete
Estudios sobre el Mensaje Periodístico 27 (3), 765-777, 2021
11*2021
Impacte econòmic de la digitalització i la convergència en el sector audiovisual a Espanya
JP Artero, M Herrero, A Sánchez-Tabernero
Quaderns del CAC 13 (34), 59-65, 2010
112010
Media Concentration and the Rise of Multinational Companies
JP Artero, R Flynn, D Guzek
The Handbook of European Communication History, 299-314, 2020
92020
The evolution of viewers’ concerns and perceptions of television content quality
JP Artero, C Etayo, A Sánchez-Tabernero
Journal of Media Business Studies 12 (4), 205-223, 2015
92015
Economía y empresa de comunicación: escuelas académicas y periodos de desarrollo
JP Artero Muñoz
Austral Comunicación. Universidad Austral, 2015
92015
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20