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Esther Calderon-Monge
Esther Calderon-Monge
profesor de marketing
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Title
Cited by
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Year
Analysis of sustainable consumer behavior as a business opportunity
E Calderon-Monge, I Pastor-Sanz, FJS Garcia
Journal of Business Research 120, 74-81, 2020
462020
The role of digitalization in business and management: a systematic literature review
E Calderon-Monge, D Ribeiro-Soriano
Review of managerial science, 1-43, 2023
392023
La gestión de marca con orientación al mercado. Una perspectiva desde los franquiciados
MEC Monge, JA González
Estudios gerenciales 24 (108), 61-77, 2008
372008
Measuring the consumer engagement related to social media: The case of franchising
E Calderón-Monge, JM Ramírez-Hurtado
Electronic Commerce Research, 1-26, 2021
362021
Economic sustainability in franchising: A model to predict franchisor success or failure
E Calderon-Monge, I Pastor-Sanz, P Huerta-Zavala
Sustainability 9 (8), 1419, 2017
342017
Señales de valor de marca de las franquicias en México. Su efecto en el crecimiento del sistema franquiciador
J Ayup-González, E Calderon-Monge
Estudios Gerenciales 30 (131), 134-144, 2014
322014
Internet as a distribution channel: Empirical evidence from the service sector and managerial opportunities
A Izquierdo-Yusta, E Calderon-Monge
Journal of Internet Commerce 10 (2), 106-127, 2011
312011
Las denominaciones de origen vitivinícolas españolas
A Ruiz Vega, C Olarte Pascual, M Huarte Cristóbal, R Muñoz Pino, ...
Distribución y consumo, 45-51, 2004
282004
Twitter to manage emotions in political marketing
E Calderón-Monge
Journal of Promotion Management 23 (3), 359-371, 2017
222017
Brand and performance signals in the choice of franchise opportunities
E Calderon-Monge, P Huerta-Zavala
The Service industries journal 34 (9-10), 772-787, 2014
192014
Effects of contract and trust on franchisor performance
E Calderon-Monge, I Pastor-Sanz
Contemporary Economics 11 (4), 383-400, 2017
182017
Actitudes hacia Internet, riesgo percibido y confianza: Su influencia sobre la compra de pernoctaciones hoteleras
AVR Vega, AI Yusta, MEC Monge
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro, 162, 2007
162007
The effects of management and environmental factors on franchise continuity
J Ayup-Gonzalez, E Calderon-Monge, A Carrilero-Castillo
Economic research-Ekonomska istraživanja 32 (1), 982-997, 2019
152019
Brand and price: Key signals when opening a franchise outlet
E Calderon-Monge, P Huerta-Zavala
Journal of Promotion Management 21 (4), 416-431, 2015
142015
Narrowing the gap between consumer purchasing intention and behaviour through ecolabelling: a challenge for eco-entrepreneurism
E Calderon-Monge, RG Redondo-Rodriguez, JM Ramírez-Hurtado
British Food Journal 123 (10), 3293-3308, 2021
132021
Elección del canal de distribución online vs. offline: Factores de influencia sobre el comprador
AI Yusta, MEC Monge, AVR Vega
Revista europea de dirección y economía de la empresa 18 (3), 143-166, 2009
102009
Effects of brand-related and market signals on franchisees’ entrepreneurial decisions: a multi-country panel data analysis
E Calderón-Monge, P Huerta-Zavala, J Ayup-González
International Entrepreneurship and Management Journal 15, 573-588, 2019
72019
Ingresos netos del franquiciado: una señal para elegir franquicia en una crisis
E Calderón Monge, PA Huerta Zavala
Revista de Administração de Empresas 55 (6), 688-696, 2015
52015
¿ El autoempleo reduce el desempleo? Aportaciones desde la franquicia
E Calderon-Monge, PA Huerta-Zavala
Esic market 42 (140), 107-125, 2011
42011
Factores que influyen sobre la elección de un canal de compra: evidencias empíricas en el sector servicios
AI Yusta, AVR Vega, MEC Monge
RAE: Revista Asturiana de Economía, 61-93, 2009
42009
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