Preschoolers’ mathematical play and colour preferences: a new window into the development of gendered beliefs about math J Paz-Albo, D Cvencek, CV Herranz, A Hervás, AN Meltzoff Early Child Development and Care, 1-11, 2017 | 9* | 2017 |
The effect of portfolios on higher education students learning J Paz-Albo, C Herranz, A Hervás 11th International Technology, Education and Development Conference, 6478-6480, 2017 | 3 | 2017 |
Inclusión social de mujeres con discapacidad intelectual: el caso de la Asociación de Padres Las Jaras A Hervás Relectiones, 163-177, 2018 | 1 | 2018 |
The eTwinning experience: Beyond school classrooms J Paz-Albo, A Hervás 10th International Conference of Education, Research and Innovation, 8848-8851, 2017 | 1 | 2017 |
Exit tickets' effect on engagement in college classrooms J Paz-Albo, A Hervás 8th International Conference on Education and New Learning Technologies, IATED, 2016 | 1* | 2016 |
El efecto del uso de Socrative como herramienta de aprendizaje universitaria J Paz-Albo, JMR Ruiz, RB Vilaboa, PH Zavala, AH Escobar [2019] Congreso Internacional de Tecnologías en la Educación, 2019 | | 2019 |
Socrative como herramienta de innovación en la educación superior J Paz-Albo, A Hervás Tendencias nacionales e internacionales en organización educativa: entre la …, 2018 | | 2018 |
Educar la vergüenza ante la pornificación en internet LM Martínez, A Hervás Educación, participación y escenarios digitales: Debates sobre la mediación …, 2017 | | 2017 |