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IsaBel Llodrà-Riera
IsaBel Llodrà-Riera
Collaborator teacher, Open Universtity of Catalonia
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Título
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Año
A multidimensional analysis of the information sources construct and its relevance for destination image formation
I Llodrà-Riera, MP Martínez-Ruiz, AI Jiménez-Zarco, A Izquierdo-Yusta
Tourism management 48, 319-328, 2015
3582015
Assessing the influence of social media on tourists´ motivations and image formation of a destination
I Llodrá-Riera, MP Martínez-Ruiz, AI Jímenez-Zarco, A Izquierdo- Yusta
17th QMOD-ICQSS Conference, 2014
992014
VISIBILIDAD: COMO GESTIONAR LA REPUTACION EN INTERNET
C Aced, N Arques, M Benítez, B Llodrà, E Sanagustín
Gestión 2000, 2009
782009
Social media as information sources and their influence on the destination image: Opportunities for sustainability perception
MP Martínez-Ruiz, I Llodrá-Riera, AI Jiménez-Zarco
Managing sustainable tourism resources, 265-283, 2018
172018
GESTIÓN DE LA IMAGEN DEL DESTINO EN EL CONTEXTO DEL TURISMO 2.0: RECOMENDACIONES ESTRATÉGICAS PARA LAS ORGANIZACIONES DE MARKETING DE LOS DESTINOS (OMD)
I Llodra
Universidad de Castilla-La Mancha, 2013
142013
The semantic web for improving dynamic tourist packages commercialisation
I Murua, E Lladó, B Llodrà
Leading the Web in concurrent engineering: next generation concurrent …, 2006
132006
Aprendizaje constante y formación continua
B LLodrà Riera
en. red. antes, 2000
52000
jiménez-Zarco AI, Izquierdo-Yusta A., 2015. A multidimensional analysis of the information sources construct and its relevance for destination image formation
I Llodrà-Riera, MP Martínez-Ruiz
Tourism Management 48, 319-328, 0
5
Influence of social media on motivations for visiting a destination and image formation
I Llodrá-Riera, MP Martínez-Ruiz, AI Jímenez-Zarco, A Izquierdo-Yusta
International Journal of Technology Marketing 10 (4), 413-430, 2015
42015
La web semántica aplicada al empaquetamiento dinámico de servicios y productos turísticos
IL Murua
Conferência IADIS Ibero-Americana WWW/Internet, 2005
22005
Bell, 2000:“Aprendizaje constante y formación continua”
LL Riera
2
Bell, 2000:“La docencia en la Sociedad de la Información”
LL Riera
2
Búsquedas sobre turismo en Google: un reflejo de la imagen cognitiva del destino percibida por los usuarios de países emisores
BL Riera, MPM Ruiz, AIJ Zarco
Turitec 2014: X Congreso Nacional Turismo y Tecnologías de la Información y …, 2014
12014
WHO ARE YOU ON THE INTERNET? DIGITAL IDENTITY: AN EXHIBITION CONCERNING THE TECNOSOCIAL USES OF THE NET
M Castells, B Llodra
International association for development of the information society, 253-256, 2009
12009
Metadata for improving dynamic tourist packages
E Lladó, I Murua, B Llodrà
Proceedings of the International Conference on Dublin Core and Metadata …, 2005
12005
FAKE NEWS RECOGNITION AMONGST UNDERGRADUATE STUDENTS
I Llodrà Riera, F Mas Parera, D Abril Hervás, B Mut Amengual, ...
INTED2021 Proceedings. 15th International Technology, Education and …, 2021
2021
Guia balear de comerç electrònic. Com posar en marxa un negoci electrònic (3a edició)
AL Debrix, IB Llodra-Riera, F Mas-Parera, J Morell, X Morey
https://www.fundaciobit.org/wp-content/uploads/2020/12 …, 2020
2020
Percepció de les “Fake News” entre l'alumnat universitari de les Illes Balears
D Abril-Hervás, A Cerdà-Navarro, R Comas-Forgas, I Llodra-Riera, ...
https://www.fundaciobit.org/wp-content/uploads/2020/12/Monografia …, 2020
2020
Mercados digitales turísticos en la era de las plataformas
I Llodra-Riera
Economía de plataformas: retos y normativa, 51-68, 2020
2020
A global model for the image formation of a tourist destination: Evidences from a sun and sand destination in spain
I LLodra-Riera, MP Martínez-Ruiz, AI Jímenez-Zarco, A Izquierdo-Yusta
JOURNAL OF MARKETING TRENDS 5 (1), 57-73, 2018
2018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20