Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Yuichiro KamadaAssociate Professor of Marketing, University of California, BerkeleyCorreu electrònic verificat a haas.berkeley.edu
- Yeon-Koo CheColumbia UniveresityCorreu electrònic verificat a columbia.edu
- John William HatfieldProfessor, McCombs School of Business, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a utexas.edu
- Parag PathakMIT EconomicsCorreu electrònic verificat a mit.edu
- Paul MilgromProfessor of Economics, Stanford UniversityCorreu electrònic verificat a stanford.edu
- Mihai ManeaProfessor of Economics, Stony Brook UniversityCorreu electrònic verificat a stonybrook.edu
- Eric BudishPaul G. McDermott Professor of Economics and Entrepreneurship, Chicago BoothCorreu electrònic verificat a chicagobooth.edu
- M. Utku ÜnverProfessor of Economics at Boston College Department of EconomicsCorreu electrònic verificat a bc.edu
- Alvin E. RothCorreu electrònic verificat a hbs.edu
- Makoto YokooKyushu UniversityCorreu electrònic verificat a inf.kyushu-u.ac.jp
- Scott Duke KominersProfessor, Harvard Business School & Department of Economics, HarvardCorreu electrònic verificat a fas.harvard.edu
- Yosuke Yasuda | 安田 洋祐Professor of Economics, Osaka University | 大阪大学Correu electrònic verificat a econ.osaka-u.ac.jp
- Peter TroyanUniversity of VirginiaCorreu electrònic verificat a virginia.edu
Segueix
Fuhito Kojima
Associate Professor of Economics, Stanford University
Correu electrònic verificat a stanford.edu - Pàgina d'inici