Begoña Peral -Peral
Begoña Peral -Peral
Verified email at us.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Elderly and internet banking: An application of UTAUT2
J Arenas Gaitán, B Peral Peral, M Ramón Jerónimo
Journal of Internet Banking and Commerce, 20 (1), 1-23., 2015
2202015
Dirección de la fuerza de ventas
BP Peral
Madrid: Esic, 2003
1262003
Elderly persons and Internet use
MA Ramón-Jerónimo, B Peral-Peral, J Arenas-Gaitan
Social Science Computer Review 31 (4), 389-403, 2013
1072013
Dirección de la fuerza de ventas
ECD de Castro, AN García, BP Peral
Esic Editorial, 2003
49*2003
De la brecha digital a la brecha psico-digital: Mayores y redes sociales
B Peral-Peral, J Arenas-Gaitán, ÁF Villarejo-Ramos
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación 23 (45), 57-64, 2015
472015
De la brecha digital a la brecha psico-digital: Mayores y redes sociales= From Digital Divide to Psycho-digital Divide: Elders and Online Social Networks
B Peral-Peral, J Arenas-Gaitán, ÁF Villarejo-Ramos
De la brecha digital a la brecha psico-digital: Mayores y redes sociales …, 2015
45*2015
Users' intrinsic and extrinsic drivers to use a web-based educational environment
MJ Sánchez-Franco, B Peral-Peral, ÁF Villarejo-Ramos
Computers & Education 74, 81-97, 2014
402014
Technology Acceptance Model y mayores:¿ la educación y la actividad laboral desarrollada son variables moderadoras?
BP Peral, JA Gaitán, MÁ Ramón-Jerónimo
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC 18 (1), 43-56, 2014
252014
Users’ perception of visual design and the usefulness of a web-based educational tool
MJ Sánchez-Franco, ÁF Villarejo-Ramos, B Peral-Peral, ...
Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1916-1921, 2013
152013
Gender roles in social network sites from generation Y
FJ Rondán-Cataluña, B Sanz-Altamira, B Peral-Peral
Journal of technology management & innovation 12 (4), 1-9, 2017
132017
Technology Acceptance Model y mayores:¿ la educación y la actividad laboral desarrollada son variables moderadoras?
B Peral Peral, J Arenas Gaitán, M Ramón Jerónimo
Revista Española de Investigación de Marketing, 18, 43-56., 2014
112014
Gender in the Elderly Internet Users
J Arenas-Gaitán, B Peral-Peral, MÁ Ramón-Jerónimo
Strategies in E-Business, 67-77, 2014
112014
A posteriori segmentation of elderly internet users: applying PLS-POS
J Arenas-Gaitán, AFV Ramos, B Peral-Peral
Marketing Intelligence & Planning, 2019
92019
Grupos de mayores en la banca electrónica. Segmentación de clases latentes con PLS-POS
J Arenas Gaitán, B Peral Peral, ÁF Villarejo Ramos
XVIII Congreso de Marketing AEMARK (2016), pp. 611-626., 2016
82016
Strategies in E-Business
J Arenas, B Peral-Peral, M Ramón-Jerónimo
Springer US, 2014
82014
El papel de las variables sociodemográficas en el uso de las aplicaciones basadas en internet por los Mayores
B Peral Peral, J Arenas Gaitán, M Ramón Jerónimo
Revista Innovar Journal Revista de Ciencias Administrativas y Sociales, 2013
72013
Self-efficacy and anxiety as determinants of older adults’ use of Internet Banking Services
B Peral-Peral, ÁF Villarejo-Ramos, J Arenas-Gaitán
Universal Access in the Information Society, 1-16, 2019
52019
A study of consumer preferences for e-retailers’ attributes: an application of conjoint analysis
B Peral Peral, J Rodríguez-Bobada Rey, ÁF Villarejo Ramos
The International Journal of Management Science and Information Technology …, 2012
52012
Latent segmentation of older adults in the use of social networks and e-banking services
ÁF Villarejo Ramos, B Peral Peral, J Arenas Gaitán
University of Borås, Sweden, 2019
42019
El uso de los servicios online por los mayores: análisis de la banca por Internet
ÁF Villarejo Ramos, B Peral Peral, J Arenas Gaitán
Aula abierta, 47 (1), 97-106., 2018
42018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20