Seguir
Begoña Peral -Peral
Begoña Peral -Peral
Dirección de correo verificada de us.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Elderly and internet banking: An application of UTAUT2
J Arenas Gaitán, B Peral Peral, M Ramón Jerónimo
Journal of Internet Banking and Commerce, 20 (1), 1-23., 2015
3212015
De la brecha digital a la brecha psico-digital: Mayores y redes sociales
BP Peral, JA Gaitán, ÁFV Ramos
Comunicar: Revista científica iberoamericana de comunicación y educación, 57-64, 2015
151*2015
Elderly persons and internet use
MA Ramón-Jerónimo, B Peral-Peral, J Arenas-Gaitán
Social Science Computer Review 31 (4), 389-403, 2013
1382013
Dirección de la fuerza de ventas
ECD de Castro, AN García, BP Peral
Esic Editorial, 2003
138*2003
Users' intrinsic and extrinsic drivers to use a web-based educational environment
MJ Sánchez-Franco, B Peral-Peral, ÁF Villarejo-Ramos
Computers & Education 74, 81-97, 2014
742014
Technology Acceptance Model y mayores:¿ la educación y la actividad laboral desarrollada son variables moderadoras?
BP Peral, JA Gaitán, MÁ Ramón-Jerónimo
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC 18 (1), 43-56, 2014
532014
Dirección de la fuerza de ventas
EC Castro, AN García, BP Peral
ESIC Editorial, 2003
302003
A posteriori segmentation of elderly internet users: applying PLS-POS
J Arenas-Gaitán, AF Villarejo Ramos, B Peral-Peral
Marketing Intelligence & Planning 38 (3), 340-353, 2020
242020
Self-efficacy and anxiety as determinants of older adults’ use of Internet Banking Services
B Peral-Peral, ÁF Villarejo-Ramos, J Arenas-Gaitán
Universal Access in the Information Society 19 (4), 825-840, 2020
192020
Users’ perception of visual design and the usefulness of a web-based educational tool
MJ Sánchez-Franco, ÁF Villarejo-Ramos, B Peral-Peral, ...
Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1916-1921, 2013
182013
Food-related lifestyles across generations
J Arenas-Gaitán, B Peral-Peral, J Reina-Arroyo
British Food Journal 124 (5), 1485-1501, 2022
162022
Gender roles in social network sites from generation Y
FJ Rondán-Cataluña, B Sanz-Altamira, B Peral-Peral
Journal of technology management & innovation 12 (4), 1-9, 2017
142017
Gender in the Elderly Internet Users
J Arenas-Gaitán, B Peral-Peral, MÁ Ramón-Jerónimo
Strategies in E-Business: Positioning and Social Networking in Online …, 2014
122014
El papel de las variables sociodemográficas en el uso de las aplicaciones basadas en Internet por los Mayores
BP Peral, JA Gaitán, MÁR Jerónimo
INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 23 (48), 55-65, 2013
122013
Grupos de mayores en la banca electrónica. Segmentación de clases latentes con PLS-POS
J Arenas Gaitán, B Peral Peral, ÁF Villarejo Ramos
XVIII Congreso de Marketing AEMARK (2016), pp. 611-626., 2016
112016
Ways of shopping & retail mix at the Greengrocer's
J Arenas-Gaitán, B Peral-Peral, J Reina-Arroyo
Journal of Retailing and Consumer services 60, 102451, 2021
92021
Local fresh food products and plant-based diets: An analysis of the relation between them
J Arenas-Gaitán, B Peral-Peral, J Reina-Arroyo
Sustainability 12 (12), 5082, 2020
92020
El uso de los servicios online por los mayores: análisis de la banca por Internet
ÁF Villarejo Ramos, B Peral Peral, J Arenas Gaitán
Aula abierta, 47 (1), 97-106., 2018
92018
Latent segmentation of older adults in the use of social networks and e-banking services
ÁF Villarejo Ramos, B Peral Peral, J Arenas Gaitán
University of Borås, Sweden, 2019
82019
Strategies in E-Business
J Arenas, B Peral-Peral, M Ramón-Jerónimo
Springer US, 2014
82014
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20