Follow
Alexandra Samper-Martínez
Alexandra Samper-Martínez
PhD, University Euneiz
Verified email at euneiz.com
Title
Cited by
Cited by
Year
Retos y tendencias del ocio digital: transformación de dimensiones, experiencias y modelos empresariales
EG Álvarez, JL Sintas, AS Martínez
Arbor 188 (754), 395-407, 2012
472012
Mujeres extranjeras en las cárceles españolas
NR Mateos, A Martínez
Sociedad y Economía, 65-80, 2003
452003
The social network gamer’s experience of play: A Netnography of Restaurant City on Facebook
E García-Álvarez, J López-Sintas, A Samper-Martínez
Games and Culture 12 (7-8), 650-670, 2017
222017
" After All the Time I Put Into This" Co-Creation and the End-of-life of Social Network Games
A Samper-Martinez, K Gerling, E García-Álvarez, B Kirman, S Lawson
Proceedings of the 2015 Annual Symposium on computer-human interaction in …, 2015
32015
Challenges and trends in digital leisure: Transformation of dimensions, experiences and the new business models
E Garcia Alvarez, J Lopez Sintas, A Samper Martinez
ARBOR-CIENCIA PENSAMIENTO Y CULTURA 188 (754), 395-407, 2012
22012
Cuando el Ocio Digital «sale de la pantalla»: la Invasión de Pokémon Go
AS Martínez, JC Amigo, MJM Sánchez, JL Sintas
Tecnología digital y nuevas formas de ocio, 139-155, 2017
12017
Netnography: a route to explore identity evolution as online videogames develop
A Samper-Martínez, E García-Álvarez
Handbook of Research Methods for Studying Identity In and Around …, 2023
2023
Designing Games in the Margin: Queer and Intersectional Feminist Meanings of Gender Perspective in Videogames Design
A Samper-Martínez, B Legeren-Lago, D Moisés-Toro
2023
El ocio digital en la configuración de marcos normativos: una mirada a través de la práctica co-creativa de videojuegos online
AS Martínez, EG Álvarez, SS Bergara
Tecnología digital y nuevas formas de ocio, 85-103, 2017
2017
La experiencia cocreativa en los juegos sociales en internet: Del com prom iso a la pérdida en la reconfiguración del m odelo de negocio
E García-Álvarez, A Samper-Martínez, J López-Sintas
2015
Ocio digital. La vertiente social del modelo de negocio co-creativo de los juegos sociales en internet
A Samper Martínez
Universitat Rovira i Virgili, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–11