Video-worked examples to support the development of elementary students’ science process skills: A case study in an inquiry activity on electrical circuits A Solé-Llussà, D Aguilar, M Ibáñez Research in Science & Technological Education 40 (2), 251-271, 2022 | 53 | 2022 |
Video worked examples to promote elementary students’ science process skills: a fruit decomposition inquiry activity A Sole-Llussà, D Aguilar, M Ibáñez Journal of Biological Education, 2019 | 47 | 2019 |
Pre-service teachers' acquisition of scientific knowledge and scientific skills through inquiry-based laboratory activity C Valls-Bautista, A Solé-LLussà, M Casanoves Higher Education, Skills and Work-Based Learning 11 (5), 1160-1179, 2021 | 22 | 2021 |
Análisis de la comunicación de experiencias indagadoras presentadas en congresos de ciencias dirigidos a alumnos de educación infantil y primaria A Solé-Llussà, D Aguilar Camaño, M Ibáñez Plana, ... Universidad de Cádiz/Asociación de Profesores Amigos de la Ciencia Eureka, 2018 | 20 | 2018 |
Influencia del desayuno sobre el exceso ponderal en población infantil y adolescente de Madrid A Díez-Navarro, A Martín-Camargo, A Solé-Llussà, M Gnzález-Montero, ... Nutrición clínica y dietética hospitalaria 34 (2), 9-17, 2014 | 19 | 2014 |
Student primary teachers’ knowledge and attitudes towards biotechnology – Are they prepared to teach biotechnological literacy? C Casanoves, M., Solé-Llussà, A., Haro, J., Gericke, N., Valls-Bautista Journal of Science Education and Technology., 2021 | 17* | 2021 |
La obesidad. Un enfoque multidisciplinar como paradigma para enseñar en el aula G Luciañez, A Solé-Llussà, C Valls Retos, 353-364, 2021 | 17* | 2021 |
Annapurna expedition game: applying molecular biology tools to learn genetics A Solé-Llussà, M Casanoves, Z Salvadó, S Garcia-Vallve, C Valls, ... Journal of Biological Education 53 (5), 516-523, 2019 | 15 | 2019 |
The Effect of an Instructional Intervention Based on the Use of Video-Worked Examples to Promote Elementary Students' Science Process Skills. A Solé-Llussà, D Aguilar, M Ibáñez International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 10 …, 2022 | 10 | 2022 |
Las ayudas en indagaciones científicas escolares mediadas por herramientas tecnológicas. Investigaciones de la última década. A Solé-Llussà, D Aguilar Camaño, M Ibáñez Plana Digital Education Review, 223-242, 2019 | 9 | 2019 |
Analysis of the emotional vocabulary in a group of secondary education students A Ros Morente, M Coronel, M Ricart Aranda, A Solé Llussā Universidad de Almería, 2022 | 8 | 2022 |
Assessment of the ability of game-based science learning to enhance genetic understanding M Casanoves, A Solé-Llussà, J Haro, N Gericke, C Valls Research in Science and Technological Education, 2022 | 5 | 2022 |
El rol del maestro en indagaciones escolares mediante simulaciones A Solé-Llussà, DA Caamaño, MI Plana Edutec, Revista Electrónica de Tecnología Educativa, 221-223, 2020 | 4 | 2020 |
Análisis de la indagación científica a partir de las comunicaciones realizadas en congresos de ciencias dirigidos a alumnos de Educación Infantil y Primaria A Solé-Llussà, D Aguilar, M Ibáñez, J Coiduras Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias …, 2017 | 4 | 2017 |
Implementación y análisis de un patio científico en la etapa de educación infantil R Peinado Alamillo, D Aguilar Camaño, A Solé-Llussà, ... Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas, 2021 | 3* | 2021 |
¿ Cómo influyen las horas de actividad física semanal en la capacidad cardiorrespiratoria?: una indagación científica guiada a través del vídeo en educación primaria (How do … P Pla, M Ballesté, D Aguilar, M Ibáñez, A Solé-Llussà Retos 45, 113-123, 2022 | 2 | 2022 |
Communication analysis of inquiry experiences presented in science conferences aimed to Preschool and Primary Education students A Sole-Llussa, D Aguilar Camano, M Ibanez Plana, ... Revista Eureka Sobre Enseñanza Y Divulgación De Las Ciencias 15 (1), 2018 | 2 | 2018 |
Influence of breakfast on overweight and obesity in child and adolescent population from Madrid GM de Espinosa, M Dolores Clinical Nutrition and Hospital Dietetics 34 (2), 9-17, 2014 | 2 | 2014 |
Primary and Secondary Teachers’ Conceptions, Perceptions and Didactic Experience about Heritage: The Case of Andorra C Yáñez, A Fernández, A Solé-Llussà, M Ballesté Education Sciences 13 (8), 810, 2023 | 1 | 2023 |
Vocabulario emocional de alumnos de educación primaria MR Aranda, M Coronel, AS Llussà, A Ros-Morente, RB Alzina CES Psicología 16 (2), 163-175, 2023 | 1 | 2023 |