Crea el meu perfil
Coautors
- Michael EwingProfessor, Southern Cross UniversityCorreu electrònic verificat a scu.edu.au
- Leyland PittSimon Fraser UniversityCorreu electrònic verificat a sfu.ca
- B RamaseshanCurtin UniversityCorreu electrònic verificat a curtin.edu.au
- ivan snehotaprofessor emeritus Universita della Svizzera italiana LuganoCorreu electrònic verificat a usi.ch
- Douglas C. WestKing's College LondonCorreu electrònic verificat a kcl.ac.uk
- Michael H MorrisProfessor of Entrepreneurship and Social InnovationCorreu electrònic verificat a nd.edu
- Antonella La RoccaAssociate Professor, Università Cattolica del Sacro CuoreCorreu electrònic verificat a unicatt.it
- TC MelewarProfessor of Marketing and Strategy, Middlesex UniversityCorreu electrònic verificat a mdx.ac.uk
- Setayesh SattariAssociate Professor of Marketing, California Lutheran University, CA, USACorreu electrònic verificat a callutheran.edu
- Nigel M de BussyCurtin UniversityCorreu electrònic verificat a curtin.edu.au
- Colin CampbellAssociate Professor, University of San Diego and Editor-in-Chief of JARCorreu electrònic verificat a sandiego.edu
- Robert A. OpokuDonald School of Business, Red Deer Polytechnic, CanadaCorreu electrònic verificat a rdpolytech.ca
- Hsiu-Yuan TsaoProfessor of Marketing, National Chung hsing UniversityCorreu electrònic verificat a dragon.nchu.edu.tw
- Beate Stiehler / Stiehler-MulderUniversity of JohannesburgCorreu electrònic verificat a uj.ac.za
- Philip A. DesAutels, PhDresearcher, KTHCorreu electrònic verificat a wuhwuhwuh.com
- William ZammitUniversity of MaltaCorreu electrònic verificat a um.edu.mt
- Margy ConcharProfessor of Business Administration, Marketing, East Carolina UniversityCorreu electrònic verificat a ecu.edu
- Charles R. TaylorJohn A. Murphy Professor of Marketing, Villanova UniversityCorreu electrònic verificat a villanova.edu
- Seyed Hessameddin ZegordiProfessor of Industrial Engineering, Tarbiat Modares UniversityCorreu electrònic verificat a modares.ac.ir
Segueix