Dyslexia speed problems in a transparent orthography F Serrano, S Defior Annals of Dyslexia 58 (1), 81-95, 2008 | 306 | 2008 |
Procesos fonológicos explícitos e implícitos, lectura y dislexia SAD Citoler, F Serrano Revista Neuropsicología, Neuropsiquiatría y Neurociencias 11 (1), 79-94, 2011 | 287 | 2011 |
LEE. Test de lectura y escritura en español S Defior Citoler, LE Fonseca, B Gottheil, A Aldrey, M Pujals, G Rosa, ... Psicología y Psicopedagogía 6 (17), 2013 | 241* | 2013 |
La conciencia fonémica, aliada de la adquisición del lenguaje escrito S Defior, F Serrano Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología 31 (1), 2-13, 2011 | 230 | 2011 |
Dislexia en español: estado de la cuestión< br>< br> Vol 2 (2), pp: 13-34 F SERRANO, S DEFIOR Education & Psychology-E&P I+ D+ i, 2004 | 127* | 2004 |
Dislexia en Español: estado de la cuestión SAD Citoler, F Serrano Electronic journal of research in educational psychology 2 (4), 13-34, 2004 | 127* | 2004 |
Dislexia en Español: estado de la cuestión F Serrano, S Defior Revista electrónica de investigaciones psicoeducativas y psicopedagógicas 2 …, 2003 | 127 | 2003 |
Mejorar la fluidez lectora en dislexia: diseño de un programa de intervención en español E Gómez Zapata, S Defior, F Serrano Escritos de Psicología (Internet) 4 (2), 65-73, 2011 | 117 | 2011 |
Phonological development in relation to native language and literacy: Variations on a theme in six alphabetic orthographies LG Duncan, SL Castro, S Defior, PHK Seymour, S Baillie, J Leybaert, ... Cognition 127 (3), 398-419, 2013 | 110 | 2013 |
Complexity and lexicality effects on the acquisition of Spanish spelling S Defior, G Jiménez-Fernández, F Serrano Learning and Instruction 19 (1), 55-65, 2009 | 100 | 2009 |
Variations in reading and spelling acquisition in Portuguese, French and Spanish: A cross-linguistic comparison F Serrano, N Genard, A Sucena, SS Defior, J Alegria Iscoa, P Mousty, ... Journal of Portuguese Linguistics 9 (2), 10, 2010 | 81 | 2010 |
The initial development of spelling in Spanish: From global to analytical S Defior, F Serrano Reading and Writing 18 (1), 81-98, 2005 | 74 | 2005 |
Disléxicos en español: Papel de la fonología y la ortografía F Serrano Editorial de la Universidad de Granada, 1-287, 2005 | 72 | 2005 |
El poder predictivo de las habilidades de conciencia fonológica en la lectura y ecritura en castellano SAD Citoler, F Serrano, MJM Cano Estudios de desarrollo del lenguaje y educación: tudies on language …, 2008 | 54* | 2008 |
Evolución de la relación entre conciencia fonológica y lenguaje escrito en niños españoles de primer curso de Educación Primaria F Serrano, S Defior, G Jiménez Iberpsicología 10, 3-15, 2005 | 40 | 2005 |
Spanish dyslexic spelling abilities: The case of consonant clusters F Serrano, S Defior Journal of Research in Reading 35 (2), 169-182, 2012 | 27 | 2012 |
Dyslexia in Spanish: the state of the matter F Serrano, S Defior Electronic Journal of Research in Educational Psychology 2 (2), 13-34, 2005 | 22 | 2005 |
Dyslexia in Spanish: the state of the matter< br>< br> Vol 2 (2), pp: 13-34 F SERRANO, S DEFIOR Education & Psychology-E&P I+ D+ i, 2004 | 22* | 2004 |
La habilidad de escritura: palabras y composición escrita S Defior, F Serrano Enciclopedia de Psicología Evolutiva y de la Educación. Málaga: Aljibe, 2007 | 20 | 2007 |
Spelling acquisition: Atransversal study of Spanish children S Defior, G Jiménez Fernández, F Serrano The International Journal of Learning 13 (10), 293-300, 2006 | 15 | 2006 |