Analysis of the use of ICT through music interactive games as educational strategy R Chao-Fernandez, S Román-García, A Chao-Fernandez Procedia-Social and Behavioral Sciences 237, 576-580, 2017 | 55 | 2017 |
Efectos de enseñar matemáticas a través de actividades musicales D Mato-Vázquez, R Chao-Fernández, A Chao-Fernández Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa 22 (2), 163-184, 2019 | 26 | 2019 |
Actividades interdisciplinares de matemáticas y música para Educación Infantil R Chao, MD Mato, A Chao Revista de estudios e investigación en psicología y educación, 032-036, 2015 | 25 | 2015 |
Online Interactive Storytelling as a strategy for learning music and for integrating pupils with hearing disorders into Early Childhood Education (ECE) R Chao-Fernandez, S Román-García, A Chao-Fernandez Procedia-Social and Behavioral Sciences 237, 17-22, 2017 | 19 | 2017 |
Art, science and magic: Music and math the classroom R Chao-Fernández, S Román-García, A Chao-Fernández Proceedings of the 5th International Conference on Technological Ecosystems …, 2017 | 15 | 2017 |
Contribución a la conservación del patrimonio musical en Educación Primaria: estudio de caso en Galicia en 2003 y 2019 R Chao-Fernández, V Gisbert Caudeli, A Chao-Fernández Revista Electrónica de LEEME 45, 111-125, 2020 | 13 | 2020 |
La grabación musical como herramienta de aprendizaje. Implicaciones educativas para el alumnado A Chao-Fernández, P Crego, R Chao-Fernández Revista de estudios e Investigación en Psicología y Educación 7 (1), 71-83, 2020 | 11 | 2020 |
O piano matemático MD Mato-Vázquez, R Chao-Fernández, A Chao-Fernández Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación, 001-005, 2017 | 7* | 2017 |
Sexism in lyrics of children’s songs in school and family environment A Chao-Fernández, R Chao-Fernández, C López-Chao Education Sciences 10 (11), 300, 2020 | 6 | 2020 |
Influence of musical learning in the acquisition of mathematical skills in primary school A Chao-Fernández, D Mato-Vázquez, R Chao-Fernández Mathematics 8 (11), 2003, 2020 | 5 | 2020 |
Análisis de la percepción de las familias sobre la educación musical en la escuela R Chao-Fernandez, MC Pérez Crego, A Chao-Fernández DIGILEC: revista internacional de lenguas y culturas 6, 75-88, 2020 | 4 | 2020 |
Fractions and Pythagorean Tuning—An Interdisciplinary Study in Secondary Education R Chao-Fernández, D Mato-Vázquez, A Chao-Fernández Mathematics 7 (12), 1227, 2019 | 4 | 2019 |
Use of Arduino Microcontroller in Education: Creation of “The Musical Stairs” FG Abraham, VS Rubén, CF Rocío, CF Aurelio Proceedings 54 (1), 2020 | 3 | 2020 |
ICT in the Music Classroom. Achieving Musical Literacy in the 21st Century S Román-García, R Chao-Fernández, A Chao-Fernández EDULEARN17 Proceedings, 6205-6213, 2017 | 3 | 2017 |
Incidence of hearing training in musical reading at first sight: an exploratory research RV Sánchez, R Chao-Fernández, A Chao-Fernández Proceedings of the Fourth International Conference on Technological …, 2016 | 1 | 2016 |
Innovación e investigación en conservatorios y escuelas de música FCR Napal, A Chao-Fernández Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2022 | | 2022 |
Proyecto Soka. Música y teatro para la toma de conciencia sobre la violencia escolar R Chao-Fernández, V Castro-Alonso, FC Rosa-Napal, ... Xornadas de Innovación Docente (6ª. 2022. A Coruña), 23-34, 2022 | | 2022 |
Enseñanza musical y TIC: competencia digital docente en la Educación Primaria A Chao, VC Alonso Educación artística para el cambio, 151-162, 2022 | | 2022 |
Didáctica de la expresión musical. Grado en Educación Infantil A Chao-Fernández, R Chao-Fernández, V Castro-Alonso Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022 | | 2022 |
Siguiendo las reglas del juego: la aleatoriedad e indeterminación como casilla de salida de la composición en el aula V Castro-Alonso, A Chao-Fernández, MC Pérez Crego DIGILEC: Revista Internacional de Lenguas y Culturas 8, 1-20, 2021 | | 2021 |