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Paula RODRÍGUEZ-TORRICO
Paula RODRÍGUEZ-TORRICO
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Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior
P Rodríguez-Torrico, R San-Jose Cabezudo, S San-Martín
Computers in Human Behavior, 2017
1972017
The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
S San-Martín, N Jiménez, P Rodríguez-Torrico, I Piñeiro-Ibarra
Education and Information Technologies 25 (4), 3205-3225, 2020
662020
What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
P Rodríguez-Torrico, S San-Martín, R San José-Cabezudo
Journal of Marketing Theory and Practice 27 (1), 83-102, 2019
652019
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
P Rodríguez-Torrico, J Prodanova, S San-Martín, N Jimenez
Current Issues in Tourism 23 (13), 1659-1672, 2020
512020
Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
P Rodríguez-Torrico, L Trabold Apadula, S San-Martín, ...
Journal of Marketing Management 36 (17-18), 1731-1761, 2020
392020
Determinants of clothing repurchase through mobile devices
P Rodríguez-Torrico, S San Martín Gutiérrez, R San José Cabezudo
Esic market, 57-100, 2015
27*2015
Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
P Rodríguez-Torrico, RSJ Cabezudo, S San-Martín, LT Apadula
Journal of Research in Interactive Marketing 17 (1), 1-18, 2023
212023
The role of omnichannel tendency in digital information processing
P Rodríguez-Torrico, S San-Martín, R San José Cabezudo
Online Information Review 44 (7), 1347-1367, 2020
162020
Múltiples formas para segmentar el mercado de compradores online y móvil
P Rodriguez-Torrico, S San Martin Gutiérrez, R San Jose Cabezudo
Cuadernos de Estudios Empresariales 22, 99, 2012
62012
The most waited engagement in higher education: Teachers and students’ committed with e-learning
N Jiménez, S San-Martín, P Rodríguez-Torrico, EJ Sánchez-Beato
Journal of Management and Business Education. JMBE 2 (3), 231-249, 2019
4*2019
Smartphones, the new addiction: Causes and Consequences for Elementary and High School Students According to Teachers and Experts
P Rodríguez-Torrico, S San-Martín, N Jiménez
Computers in the Schools 40 (2), 194-212, 2023
12023
Material docente para la visibilización de modelos de referencia en el emprendimiento femenino. Concienciando en el autoempleo
PR Gutiérrez, SMS Cañizares, FJF García, ML Vílchez, ...
Revista de Innovación y Buenas Prácticas Docentes, 11-17, 2018
12018
L5. Understanding the Components and Effects of the Omnichannel Seamless Experience.
P RODRÍGUEZ-TORRICO, L Trabold, S San-Martín, R San José
ACR North American Advances, 2018
12018
Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor. Una aplicación al sector de la moda
P Rodríguez-Torrico, S San Martín Gutiérrez, R San José Cabezudo
Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial, 117-141, 2018
12018
Factores determinantes de la repetición de la compra de ropa a través de dispositivos móviles.
P Rodríguez-Torrico
XXIX AEDEM Annual Meeting, San Sebastián / Donostia 2015, 2015
12015
Voces expertas, alumnado, familias y docentes perfilando la adicción al smartphone entre estudiantes
PA Maraña, SSM Gutiérrez, P Rodríguez-Torrico
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, 137-158, 2023
2023
Expert voices, youngsters
P Antón Maraña, S San Martín Gutiérrez, P Rodríguez-Torrico
2023
La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
E Jerónimo Sánchez Beato, S San Martín Gutiérrez, P Rodríguez-Torrico, ...
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, 53-74, 2023
2023
¿ Conectamos? El marketing relacional en la era del mix de canales
P Rodríguez–Torrico, S San-Martín, RSJ Cabezudo
DOCFRADIS Working Papers, 2022
2022
La adicción al smartphone, el nuevo reto de la educación superior
P Rodríguez-Torrico, S San Martín Gutiérrez, N Jiménez
Transformación universitaria. Retos y oportunidades, 393-400, 2021
2021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20