Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot61 articles
4 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Elizabeth D. PeñaProfessor, School of Education, University of California, IrvineCorreu electrònic verificat a uci.edu
- Ronald GillamLillywhite Endowed Chair of Speech-Language Pathology, Utah State UniversityCorreu electrònic verificat a usu.edu
- Laurence LeonardPurdue UniversityCorreu electrònic verificat a purdue.edu
- Thomas M. Bohman, Ph.D.Research Scientist, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a austin.utexas.edu
- Mirza Lugo-NerisMass General Institute of Health ProfessionsCorreu electrònic verificat a mghihp.edu
- Li Sheng 盛欐The Hong Kong Polytechnic UniversityCorreu electrònic verificat a polyu.edu.hk
- Christine E. FiestasUniversity of St. Augustine for Health SciencesCorreu electrònic verificat a usa.edu
- Aquiles IglesiasUniversity of DelawareCorreu electrònic verificat a udel.edu
- Connie SummersBrigham Young UniversityCorreu electrònic verificat a byu.edu
- Zenzi M. GriffinProfessor of Psychology, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a utexas.edu
- Jissel AnayaUniversity of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a utexas.edu
- Solaman J CoopersonAssociate Professor of Communication Sciences and Disorders, University of RedlandsCorreu electrònic verificat a redlands.edu
- Maria Adelaida RestrepoUniversity of South FloridaCorreu electrònic verificat a usf.edu
- Barbara L. DavisProfessor of Communications Sciences and DisordersCorreu electrònic verificat a mail.utexas.edu
- Bernard GrelaUniversity of ConnecticutCorreu electrònic verificat a uconn.edu
- Alisa BaronAssistant Professor, University of Rhode IslandCorreu electrònic verificat a uri.edu
- Thamar SolorioMBZUAI & University of HoustonCorreu electrònic verificat a uh.edu
- Prarthana ShivabasappaNew Mexico State UniversityCorreu electrònic verificat a nmsu.edu
- Yang LiuAmazonCorreu electrònic verificat a hlt.utdallas.edu
- Gary M. OppenheimDepartment of Psychology, Bangor UniversityCorreu electrònic verificat a bangor.ac.uk