Follow
Eric Fernandez Lancho
Eric Fernandez Lancho
Verified email at correo.ugr.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Technologies for Learning Writing in L1 and L2 for the 21st Century: effects on writing metacognition, self-efficacy and argumentative structuring
R Arroyo González, E Fernández Lancho, J De la Hoz Ruiz
Informing Science Institute, 2021
132021
Learning effect in a multilingual web-based argumentative writing instruction model, called ECM, on metacognition, rhetorical moves, and self-efficacy for scientific purposes
R Arroyo González, E Fernández-Lancho, JA Maldonado Jurado
Mathematics 9 (17), 2119, 2021
52021
Digital competence in learning written academic argumentation
R Arroyo, E Fernández-Lancho, E Martínez
IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje 16 (1), 115-121, 2021
52021
Mejora de la escritura argumentativa en la universidad en diferentes idiomas con desarrollos web
E Fernández Lancho
Universidad de Granada, 2022
12022
Bringing education closer to the advantages of the internet of things: An e-learning-based course to scientific multilingual writing instruction
R Arroyo González, E Fernández-Lancho, J Montejo-Gámez
The Internet of Things for Education: A New Actor on the Stage, 165-182, 2021
12021
Aplicación y evaluación del microcurso sobre argumentación escrita con propósitos académicos, en español, inglés, alemán e italiano; creado en la plataforma eCampusUGR”
R Arroyo González, E Fernández Lancho
2022
Aplicación de la estadística a la evaluación de un programa on-line para la enseñanza del ensayo científico en español e inglés
R Arroyo González, E Fernández Lancho, S Puertas, E Martínez, ...
CIVEEST III Congreso internacional virtual de Educación Inclusiva., 2019
2019
Diseño de un programa para la enseñanza de la escritura en modalidad OCW
E Fernández Lancho
2018
Curso de escritura científica accesible en Moodle para la interculturalidad en diferentes idiomas.
E Fernández Lancho, J Hoz Ruiz, D Brao
Universidad de Granada, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–9