Technologies for Learning Writing in L1 and L2 for the 21st Century: effects on writing metacognition, self-efficacy and argumentative structuring R Arroyo González, E Fernández Lancho, J De la Hoz Ruiz Informing Science Institute, 2021 | 13 | 2021 |
Learning effect in a multilingual web-based argumentative writing instruction model, called ECM, on metacognition, rhetorical moves, and self-efficacy for scientific purposes R Arroyo González, E Fernández-Lancho, JA Maldonado Jurado Mathematics 9 (17), 2119, 2021 | 5 | 2021 |
Digital competence in learning written academic argumentation R Arroyo, E Fernández-Lancho, E Martínez IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje 16 (1), 115-121, 2021 | 5 | 2021 |
Mejora de la escritura argumentativa en la universidad en diferentes idiomas con desarrollos web E Fernández Lancho Universidad de Granada, 2022 | 1 | 2022 |
Bringing education closer to the advantages of the internet of things: An e-learning-based course to scientific multilingual writing instruction R Arroyo González, E Fernández-Lancho, J Montejo-Gámez The Internet of Things for Education: A New Actor on the Stage, 165-182, 2021 | 1 | 2021 |
Aplicación y evaluación del microcurso sobre argumentación escrita con propósitos académicos, en español, inglés, alemán e italiano; creado en la plataforma eCampusUGR” R Arroyo González, E Fernández Lancho | | 2022 |
Aplicación de la estadística a la evaluación de un programa on-line para la enseñanza del ensayo científico en español e inglés R Arroyo González, E Fernández Lancho, S Puertas, E Martínez, ... CIVEEST III Congreso internacional virtual de Educación Inclusiva., 2019 | | 2019 |
Diseño de un programa para la enseñanza de la escritura en modalidad OCW E Fernández Lancho | | 2018 |
Curso de escritura científica accesible en Moodle para la interculturalidad en diferentes idiomas. E Fernández Lancho, J Hoz Ruiz, D Brao Universidad de Granada, 2018 | | 2018 |