CURRICULAR INTEGRATION AS A STRATEGY TO STRENGTHEN THE EDUCATIONAL PROCESS IN PUBLIC INSTITUTIONS IN COVID-19 TIMES MJ Rojas-Bahamón, PJ Aguilar-Cruz, DF Arbeláez-Campillo Revista Inclusiones 7 (num Especial), 233-241, 2020 | 27* | 2020 |
Pre-service English teachers’ perceptions of their online teaching practice during pandemic times PJA Cruz, DL Medina Propósitos y representaciones 9 (1), 85, 2021 | 18 | 2021 |
A Serious Game to learn English: The case of Bethe1Challenge PJ Aguilar-Cruz, H Álvarez International Journal of Serious Games 8 (4), 65-80, 2021 | 11 | 2021 |
Herramienta multimodal basada en tareas para el aprendizaje del inglés en el grado sexto en Florencia, Caquetá (Colombia) PJ Aguilar-Cruz Ciencias Sociales y Educación 7 (14), 65-83, 2018 | 11 | 2018 |
Understanding students’ engagement with a Serious Game to learn English: A sociocultural perspective PJA Cruz International Journal of Serious Games 9 (4), 137-152, 2022 | 5 | 2022 |
Factors Influencing Game-Based Learning in the Colombian Context: A Mixed Methods Study PJ Aguilar-Cruz, P Wang, Z Xiang, H Luo Sustainability 15 (10), 7817, 2023 | 2 | 2023 |
Designing and assessing virtual learning objects to foster english for specific purposes in higher education WFF David, PJ Aguilar-Cruz Revista Científica Del Amazonas 6 (11), 14-29, 2023 | 1 | 2023 |
Implementation of manipulative speech tactics in translation (based on English and Spanish journalistic texts) VV Kabakov, PJ Aguilar-Cruz Amazonia Investiga 10 (38), 33-38, 2021 | 1 | 2021 |
Online Collaborative Learning: Connecting Classrooms Between China and Colombia in pandemic times PJA Cruz, Z Xiang Academia y Virtualidad 16 (1), 89-104, 2023 | | 2023 |
Fostering EFL reading comprehension through the implementation of critical thinking questionnaires in a VLE ALC Ramírez, YPR Varela, HAÁ Guayara, PJ Aguilar-Cruz Revista Científica del Amazonas 6 (12), 66-78, 2023 | | 2023 |
Aprendizaje colaborativo en línea Conectando aulas entre China y Colombia en tiempos de pandemia PJA Cruz, Z Xiang Revista Academia y Virtualidad 16 (1), 89-104, 2023 | | 2023 |
АУДИТОРНІ ДИСКУСІЇ НАВКОЛО КУЛЬТУРНИХ АСПЕКТІВ У ФОРМУВАННІ НАВИЧОК МОВЛЕННЯ СЕРЕД УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ MR Cortes, MTT Castro, HAÁ Guayara, PJ Aguilar-Cruz Astraea 2 (2), 10-38, 2022 | | 2022 |
Using videos with sociocultural content to improve EFL writing among 10th graders J Valdearrama, N Guarnizo, H Álvarez, P Aguilar-Cruz Revista Científica Del Amazonas 5 (9), 26-39, 2022 | | 2022 |
Class discussions based on cultural aspects to foster the speaking skill among high school students M Rua, M Trujillo, H Álvarez, PJ Aguilar-Cruz Astraea 2 (2), 10-38, 2021 | | 2021 |
Facebook como herramienta de aprendizaje del inglés en una institución educativa rural del Huila en tiempos de pandemia K Rodríguez, PJ Aguilar-Cruz Vía Innova 8 (1), 27-41, 2021 | | 2021 |
Fortalecimiento de la cultura ciudadana a través de la radio y redes sociales en los estudiantes de la I.E. Jorge Eliécer Gaitán del municipio de Florencia-Caquetá PJ Aguilar-Cruz En casa, se vive la investigación. Resultados de proyectos 2020, 1-308, 2020 | | 2020 |
Fortalecimiento de cultura científica, ambiental y ciudadana a través de medios de comunicación radiales, televisivos y redes sociales en los estudiantes del Jorge Eliécer Gaitán R Ramírez, PJ Aguilar-Cruz La Onda de la Investigación en el Caquetá, Resultados proyectos 2019, 1-276, 2019 | | 2019 |
Multimodal tool Based on Tasks for Learning English in Sixth Grade in Florencia, Caquetá (Colombia) PJ Aguilar-Cruz Universidad de Medellín, 2018 | | 2018 |
The spirit of Britishness in Charles Dickens' Book: Oliver Twist PJ AGUILAR-CRUZ OPENING WRITING DOORS JOURNAL 11 (1), 26-40, 2014 | | 2014 |
Effect of pocket feeding of Bombus atratus (Hymenoptera: Apidae) in early colony development stages J Pacateque, P Cruz, ML Aguilar, JR Cure Revista Colombiana de Entomología 38 (2), 343-346, 2012 | | 2012 |