Seguir
Águeda Gómez-Cambronero
Águeda Gómez-Cambronero
Computer Science Research, Universitat Jaume I
Dirección de correo verificada de uji.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Sucre4Stem: collaborative projects based on IoT devices for students in secondary and pre-university education
S Trilles, A Monfort-Muriach, Á Gómez-Cambronero, C Granell
IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje 17 (2), 150-159, 2022
112022
Immersive Virtual-Reality System for Aircraft Maintenance Education: A Case Study
Á Gómez-Cambronero, I Miralles, A Tonda, I Remolar
Applied Sciences 13 (8), 5043, 2023
32023
Mixed Reality Escape Room Video Game to Promote Learning in Indoor Environments
Á Gómez-Cambronero, A González-Pérez, I Miralles, S Casteleyn
Edulearn19 Proceedings, 5857-5864, 2019
22019
A smartphone-based serious game for depressive symptoms: Protocol for a pilot randomized controlled trial
Á Gómez-Cambronero, S Casteleyn, J Bretón-López, A García-Palacios, ...
Internet Interventions 32, 100624, 2023
12023
Sucre4Stem: proyectos colaborativos mediante dispositivos IoT para el alumnado de secundaria y pre-universitario
S Trilles, A Monfort-Muriach, Á Gómez-Cambronero, C Granell
IEEE, 2022
12022
Horizon: Resilience–Design of a Serious Game for Ecological Momentary Intervention for Depression
Á Gómez-Cambronero, S Casteleyn, A Mira Pastor
Extended Abstracts of the 2021 Annual Symposium on Computer-Human …, 2021
12021
A Serious Game to Battle Depression.
Á Gómez-Cambronero
Extended Abstracts of the 2021 Annual Symposium on Computer-Human …, 2021
12021
Escape room video game to learn and practice different writing systems
Á Gómez-Cambronero, I Miralles, C Granell
INTED2018 Proceedings, 3268-3273, 2018
12018
Misión desbloqueada: el diseno de los juegos educativos
A Gomez-cambronero, M Marqués-Andrés
Sociedad Española para las Ciencias del Videojuego, 2017
12017
Balancing Innovation and Responsibility: The e-DIPLOMA Project's Approach to Ethical, Inclusive, Accessible, and Sustainable Research
Á Gomez-Cambronero, I Remolar, K Pata, E Eisemann, L Szécsi, ...
2023
Employability and competences in the geospatial sector for tomorrow professionals
E Aguilar-Moreno, A Monfort-Muriach, Á Gómez-Cambronero
REVISTA INTERNACIONAL MAPPING 28 (195), 28-33, 2019
2019
IMPROVING TEACHERS VISUAL PRESENTATIONS WITH SIMPLICITY, CLARITY AND BREVITY
F Ramos, D Iskandaryan, A Gomez-Cambronero
EDULEARN19 Proceedings, 6218-6218, 2019
2019
Empleabilidad y competencias en el sector geoespacial para los profesionales del mañana
E Aguilar Moreno, A Monfort Muriach, Á Gómez Cambronero
eGeoMapping SL, 2019
2019
Empleabilidad y competencias en el sector geoespacial para los profesionales del mañana
EA Moreno, AM Muriach, ÁG Cambronero
Mapping, 28-33, 2019
2019
GEOLINDO: Aplicación móvil para el aprendizaje de idiomas basado en la localización del usuario
A Gomez-cambronero
Universitat Jaume I, 2018
2018
Educational video game and tool to learn and practice different writing systems
A Gomez-cambronero
Universitat Jaume I, 2017
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–16