Seguir
Anna Sánchez Caballé
Anna Sánchez Caballé
Universitat Jaume I
Dirección de correo verificada de ui1.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
The digital competence of university students: a systematic literature review
A Sánchez-Caballé, M Gisbert Cervera, FM Esteve-Mon
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de …, 2020
1862020
Desarrollo de la competencia digital docente en contextos universitarios. Una revisión sistemática
V Viñoles Cosentino, A Sánchez-Caballé, FM Esteve-Mon
Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar, 2022
612022
La competencia digital de los estudiantes universitarios de primer curso de grado
A Sánchez-Caballé, M Gisbert-Cervera, F Esteve-Mon
EDUcación con TECnología, 166-171, 2018
382018
Integrating Digital Competence in Higher Education Curricula: An Institutional Analysis
A Sánchez-Caballé, M Gisbert-Cervera, F Esteve-Món
Educar 57 (1), 241-258, 2021
292021
Digital teaching competence of university teachers: A comparative study at two European universities
A Sánchez-Caballé, FM Esteve-Mon
Australasian Journal of Educational Technology 38 (3), 58-69, 2022
122022
La integración de la competencia digital en educación superior: un estudio de caso de una universidad catalana
A Sánchez-Caballé, M Gisbert-Cervera, F Esteve-Món
Educar 57 (1), 241-258, 2021
122021
Análisis de las metodologías docentes con tecnologías digitales en educación superior: una revisión sistemática
A Sánchez-Caballé, FM Esteve-Mon
AIESAD (Asociación Iberoamericana de Educación Superior a Distancia), 2023
102023
Student Perceptions of ePortfolio as Competence Assessment During the Practical Training Period for Early Childhood and Primary School Teaching
L Marqués-Molías, V Esteve-González, J Holgado-Garcia, J Cela-Ranilla, ...
European Conference on e-Learning, 777, 2016
92016
La integración de las redes sociales para el desarrollo de la competencia digital en la educación superior
E Peña
82017
La integración de las redes sociales para el desarrollo de la competencia digital en la educación superior
EP Martínez, A Sánchez-Caballé
Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació, 50-65, 2017
82017
Transmedia learning: fact or fiction? A systematic review (Aprendizaje transmedia: ¿realidad o ficción? Una revisión sistemática)
A Sánchez-Caballé, J González-Martínez
Culture and Education 35 (1), 1-32, 2023
72023
New Media Literacies and Transmedia Learning… Do We Really Have the Conditions to Make the Leap? An Analysis from the Context of Two Italian licei classici
C Runchina, F Fauth, A Sánchez-Caballé, J González-Martínez
Social Sciences 11 (2), 32, 2022
72022
La competencia digital de los estudiantes universitarios
A Sánchez-Caballé, V Larraz, J González-Martínez
¿Cómo abordar la educación del futuro? Conceptualización, desarrollo y …, 2019
62019
Development of the Digital Teaching Competence in University Contexts. A Systematic Review
V Viñoles-Cosentino, A Sánchez-Caballé, FM Esteve-Mon
Reice-Revista Iberoamericana Sobre Calidad Eficacia Y Cambio En Educacion, 11-27, 2022
52022
First-year College Students' Digital Competence
A Sanchez-Caballe, M Gisbert-Cervera, F Esteve-Mon
42019
Use of the e-portfolio by students on the double bachelor's degree in infant and primary education
JH García, VE González, LM Molias, JMC Ranilla, AS Caballé
EDULEARN16 Proceedings, 3267-3272, 2016
42016
Analysis of Teaching Methodologies Using Digital Technologies in Higher Education: a Systematic Review
A Sanchez-Caballe, FM Esteve-Mon
RIED-REVISTA IBEROAMERICANA DE EDUCACION A DISTANCIA 26 (1), 181-199, 2023
32023
New media literacies for transmedia learning. How students are regarding their transliteracy in Italian licei classici
C Runchina, A Sánchez-Caballé, J González-Martínez
Cogent Education 9 (1), 2038344, 2022
32022
Social Networking from a Transmedia Perspective: The Development of Reflective and Digital Competencies of Student-Teachers
FM Esteve-Mon, A Sánchez-Caballé, MÁ Llopis-Nebot
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia 30 (3), 209-231, 2021
32021
Teaching Maths within a Transmedia Learning Approach. What Is It and How Sustainable Can It Be?
A Sánchez-Caballé, J González-Martínez
Sustainability 13 (23), 13418, 2021
32021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20