Manuel Goyanes
Manuel Goyanes
Verified email at uc3m.es
Title
Cited by
Cited by
Year
An Empirical Study of Factors that Influence the Willingness to Pay for Online News
M Goyanes
Journalism Practice 8 (6), 1505-1522, 2014
1002014
Estrategias y Modelos de Negocio: Aclaración de Conceptos y Terminología de la Prensa en Internet
M Goyanes
Estudios sobre el Mensaje Periodístico 19 (1), 419-431, 2013
542013
The Value of Proximity: Examining the Willingness to Pay for Online Local News
M Goyanes
International Journal of Communication 9, 1505-1522, 2015
392015
A Taxonomy of Newspapers Based on Multi-Platform and Paid Content Strategies: Evidences from Spain
M Goyanes, C Dürrenberg
International Journal on Media Management 16 (1), 27-45, 2014
342014
Apoyo Estructural en la Intención Emprendedora de Estudiantes de Periodismo y Comunicación Audiovisual en España
M Goyanes
El profesional de la información 24 (1), 55-61, 2015
332015
¿Hacia una Investigación Estandarizada?
M Goyanes
Observatorio (OBS*) 9 (3), 85-99, 2015
272015
Estrategias de Pago por Contenidos de la Prensa Digital: Una Aproximación Teórica
M Goyanes
index. comunicación 2 (1), 91-112, 2012
27*2012
Desafío a la Investigación Estándar en Comunicación: Crítica y Alternativas
M Goyanes
Editorial UOC, 2017
262017
Commercial Pressures in Spanish Newsrooms: Between Love, Struggle and Resistance
M Goyanes, M Rodríguez-Castro
Journalism Studies 20 (8), 1088-1109, 2019
232019
Presentism in the Newsroom: How Uncertainty Redefines Journalists’ Career Expectations
M Goyanes, EF Rodríguez-Gómez
Journalism 22 (1), 52-68, 2021
212021
Investigación en Comunicación en Revistas Científicas en España (2005-2015): De Disquisiciones Teóricas a Investigación Basada en Evidencias
M Goyanes, EF Rodríguez-Gómez, G Rosique-Cedillo
El Profesional de la Información 27 (6), 1281-1291, 2018
202018
Factors affecting the entrepreneurial intention of students pursuing journalism and media studies: Evidence from Spain
M Goyanes
International Journal on Media Management 17 (2), 109-126, 2015
182015
Editorial Boards in Communication Sciences Journals: Plurality or standardization?
M Goyanes
International Communication Gazette 82 (4), 342-364, 2020
152020
¿Por Qué Publicamos? Prevalencia, Motivaciones y Consecuencias de Publicar o Perecer
M Goyanes, EF Rodríguez-Gómez
El Profesional de la Información 27 (3), 548-558, 2018
142018
The Effects of News Authorship, Exclusiveness and Media Type in Readers’ Paying Intent for Online News: An Experimental Study
M Goyanes, JP Artero, L Zapata
Journalism, 1-19, 2018
132018
Antecedents of Incidental News Exposure: The Role of Media Preference, Use and Trust
M Goyanes
Journalism Practice 14 (6), 714-729, 2020
122020
Online Newspapers Business Models in Spanish Scientific Journals: A Review and Suggestions for Future Research
M Goyanes, FP Miguel
Ambitos: Revista internacional de comunicación, 91-100, 2014
112014
How the Geographic Diversity of Editorial Boards Affects What Is Published in JCR-Ranked Communication Journals
M Goyanes, M Demeter
Journalism & Mass Communication Quarterly 97 (4), 1123-1148, 2020
102020
News Overload in Spain: The Role of Demographic Characteristics, News Interest, and Consumer Paying Behavior
M Goyanes
El Profesional de la Información 23 (6), 2014
102014
Conductores de Valor de la Prensa Digital con Estrategias de Pago por Contenidos: Análisis de Caso del Financial Times, The Times y El Mundo en Orbyt
M Goyanes
Palabra Clave 16 (3), 2013
102013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20