Seguir
Fayos Gardó, Teresa
Fayos Gardó, Teresa
Universidad de Valencia, Associate Professor, Institute of International Economics
Dirección de correo verificada de uv.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
¿ Qué es y cómo se mide el Turismo Cultural? Un estudio longitudinal con series temporales para el caso Español
Mallor, Elodie, M González-Gallarza Granizo, T Fayos Gardó
Pasos: Revista de turismo y patrimonio cultural 11 (2), 269-284, 2013
1312013
Towards more sustainable food systems. Addressing food waste at school canteens
B Derqui, V Fernandez, T Fayos
Appetite 129, 1-11, 2018
1272018
Towards a more sustainable food supply chain: opening up invisible waste in food service
B Derqui, T Fayos, V Fernandez
Sustainability 8 (7), 693, 2016
1152016
Análisis y evaluación del servicio de formación universitaria: implicaciones para el marketing estratégico de las universidades
TF Gardó, MG Gallarza, DS Francés, FJA Moreno
Revista de investigación en educación 9 (2), 133-152, 2011
1132011
Satisfaction with service recovery: moderating effect of age in word-of-mouth
B Moliner-Velázquez, ME Ruiz-Molina, T Fayos-Gardó
Journal of Consumer Marketing 32 (6), 470-484, 2015
842015
El éxito en la internacionalización de las cooperativas agroalimentarias españolas. Propuesta de un modelo de estudio desde la perspectiva del marketing internacional
T Fayos, H Calderón, J Mir
CIRIEC-España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa, 42-72, 2011
592011
Internationalization of SME retailer: Barriers and the role of public support organizations
TF Gardó, HC García, AM Descals
International Journal of Retail & Distribution Management 43 (2), 183-200, 2015
562015
Integrating embeddedness with dynamic capabilities in the internationalisation of fashion retailers
M Frasquet, J Dawson, H Calderón, T Fayos
International Business Review 27 (4), 904-914, 2018
522018
A further approach in omnichannel LSQ, satisfaction and customer loyalty
M Cotarelo, H Calderón, T Fayos
International Journal of Retail & Distribution Management 49 (8), 1133-1153, 2021
482021
Is it possible to increase customer satisfaction after a complaint? The service recovery paradox in retailing
T Fayos-Gardo, B Moliner-Velazquez, ME Ruiz-Molina
Universia Business Review 46, 54-69, 2015
44*2015
TRIBUNA DE ECONOMIA-Seleccion del modo de entrada en un mercado internacional. Valoracion de las capacidades empresariales, la estrategia empresarial y la percepcion de los …
H Calderon, A Cervera, B Turbillejas, T Fayos
Información comercial española, 2007
41*2007
Omni-channel intensity and shopping value as key drivers of customer satisfaction and loyalty
M Cotarelo, T Fayos, H Calderón, A Mollá
Sustainability 13 (11), 5961, 2021
40*2021
Principales problemas de internacionalización de las cooperativas agroalimentarias españolas
T FAYOS GARDÓ, H CALDERÓN GARCÍA
REVESCO, Revista de Estudios Cooperativos, 32-59, 2013
372013
Experiential tourist shopping value: Adding causality to value dimensions and testing their subjectivity
MG Gallarza, T Fayos Gardó, H Calderón García
Journal of Consumer Behaviour, 2017
332017
Dynamic capabilities in the internationalisation of agri-food companies and cooperatives embedded in clusters.
G Fayos, G Calderón, MA Almanzar
Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa, 5-31, 2017
29*2017
The value trade-off in higher education service: A qualitative intercultural approach to students’ perceptions
D Li, M Gallarza, T Fayos
Intangible Capital 12 (4), 855-880, 2016
282016
La motivación de compra de productos de comercio justo: propuesta de un índice de medición por diferencias sociodemográficas
D Servera Francés, T Fayos Gardó, FJ Arteaga Moreno, ...
Cuadernos de administración 25 (45), 63-85, 2012
272012
Volunteering for special events: Comparison between expected and perceived values
MG Gallarza, F Arteaga-Moreno, D Servera-Francés, T Fayos-Gardó
Innovar 26 (59), 47-60, 2016
25*2016
A model for valuation of government export promotion policies: an empirical analysis in the Spanish context from a market oriented perspective
H Calderón, T Fayós, A Cervera
International Review on Public and Non Profit Marketing 2, 34-49, 2005
23*2005
Análisis de la relación entre el compromiso exportador y las ayudas a la internacionalización de las empresas
TF Gardó, HC García
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa 10 (2), 201-220, 2004
222004
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20