Seguir
Francisco Antonio Perez Gomez
Francisco Antonio Perez Gomez
Profesor tiempo completo Institución Universitaria Colombo Americana
Dirección de correo verificada de unal.edu.co - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Understanding student-teachers’ performances within an inquiry-based practicum
PM Rivera, FP Gómez, J de Caldas
English Language Teaching 10 (4), 127-139, 2017
142017
Shaping Narrative Writing Skills through Creating Picture Books.
FA Pérez-Gómez, CV Daza
GIST Education and Learning Research Journal 19, 148-171, 2019
102019
Fostering Advanced English Oral Skills, Collaborative and Autonomous skills in Student-Teachers through an Online Peer Project
FAP Gómez, JHV Galeano, ACG Márquez
Encuentros 19 (01), 2021
42021
La interferencia en ejercicios de producción oral de docentes en formación de tercer semestre de inglés como lengua extranjera (ILE)
FA PÉREZ-GÓMEZ, YO NAVARRETE
Trabalhos em Linguística Aplicada 57, 1043-1078, 2018
32018
The teacher gets a story!?
M Rodríguez-Cáceres, F Pérez-Gómez
Folios, 117-127, 2017
32017
¿¡ El profesor tiene una historia!?
M Rodríguez-Cáceres, F Pérez-Gómez
Folios, 117.127-117.127, 2017
22017
Becoming mentors: a narrative exercise to unveil struggles guiding an english language teaching practicum
P Méndez-Rivera, F Pérez-Gómez
Revista Boletín Redipe 10 (11), 312-324, 2021
2021
On Intercultural Communicative Competence: Student-Teachers' Accounts of Colombian Cultural Identity.
F Perez-Gomez, DE Cortes Coss
English Language Teaching 14 (12), 69-90, 2021
2021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–8