Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Michael CafarellaAssociate Professor of Computer Science, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Eytan AdarAssociate Professor, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Xin RongSchool of Information, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Qiaozhu MeiProfessor, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Zhen QinGoogleCorreu electrònic verificat a google.com
- Zhe ZhaoResearch Scientist, Google BrainCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Donald MetzlerGoogleCorreu electrònic verificat a google.com
- Derek Zhiyuan ChengGoogle DeepMindCorreu electrònic verificat a google.com
- H. V. JagadishUniversity of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Jock D. MackinlayTechnical Fellow, Tableau SoftwareCorreu electrònic verificat a tableau.com
- Lan NieGoogleCorreu electrònic verificat a google.com
- Lichan HongGoogle DeepMindCorreu electrònic verificat a google.com
- Ed H. ChiGoogle DeepMind / Google BrainCorreu electrònic verificat a acm.org
- Claire Y. CuiGoogle ResearchCorreu electrònic verificat a google.com
- Yuyan WangAssistant Professor of Marketing, Stanford Graduate School of BusinessCorreu electrònic verificat a stanford.edu
- Gil ShamirGoogleCorreu electrònic verificat a ieee.org
- Haichao YuAdobeCorreu electrònic verificat a adobe.com