Follow
Jaume Llorens-Monzonis
Jaume Llorens-Monzonis
Verified email at uji.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Customer perceived value in banking services
JCF Roig, JS Garcia, MAM Tena, JL Monzonis
International Journal of Bank Marketing 24 (5), 266-283, 2006
6382006
The effect of social trust on citizens’ health risk perception in the context of a petrochemical industrial complex
MÁ López-Navarro, J Llorens-Monzonís, V Tortosa-Edo
International Journal of Environmental Research and Public Health 10 (1 …, 2013
532013
The influence of internal market orientation on external outcomes: The mediating role of employees’ attitudes
V Tortosa Edo, J Llorens-Monzonís, MÁ Moliner-Tena, J Sánchez-García
Journal of Service Theory and Practice 25 (4), 486-523, 2015
512015
The antecedent role of personal environmental values in the relationships among trust in companies, information processing and risk perception
V Tortosa-Edo, MA López-Navarro, J Llorens-Monzonís, ...
Journal of Risk Research 17 (8), 1019-1035, 2014
472014
Environmental management systems and local community perceptions: The case of petrochemical complexes located in ports
MÁ López‐Navarro, V Tortosa‐Edo, J Llorens‐Monzonís
Business Strategy and the Environment 24 (4), 236-251, 2015
362015
Residents' behaviour as a function of cognitive appraisals and affective responses toward a petrochemical industrial complex
MÁ López-Navarro, J Llorens-Monzonís, V Tortosa-Edo
Journal of cleaner production 112, 1645-1657, 2016
172016
La calidad de la relación en mercados industriales: estado de la cuestión
JL Monzonís, JCF Roig, MÁM Tena, JS García
Innovar 16 (28), 199-222, 2006
172006
Customer perceived value in banking service
J Garcia, M Tena, J Monzonis
International Journal of Behavioral Management 24 (5), 266-283, 2006
62006
Antecedent factors of the need for information regarding petrochemical complex hazards
V Tortosa-Edo, MA López-Navarro, J Llorens-Monzonís
Journal of Risk Research 19 (2), 135-152, 2016
42016
Marketing Interno: Cómo lograr el compromiso de los empleados
VT Edo, MÁM Tena, JL Monzonís, RMR Artola, LJC Fiol
Ediciones Pirámide, 2014
32014
La lealtad de los aficionados al fútbol. Una explicación en base al valor de marca de su equipo y su nivel de implicación.
J Llorens Monzonis
Universitat Jaume I, 2011
32011
La calidad de la relación en mercados industriales: estado de la cuestión
J Llorens Monzonís, JC Fandos Roig, MÁ Moliner Tena, ...
Innovar 16 (28), 199-222, 2006
22006
Gestión de marca (branding) en el sector cerámico
JL Monzonís, J Fandos
Qualicer, 2006
12006
The influence of internal market orientation on external outcomes: The mediating role of employees’ attitudes
V Tortosa Edo, J Llorens-Monzonís, MÁ Moliner-Tena, J Sánchez-García
Journal of Service Theory and Practice 25 (4), 486-523, 2015
2015
El material audiovisual com a eina metodològica en l’ensenyament del màrqueting especialitzat
VT Edo, JL Monzonís, RMR Artola
Projectes d'innovació educativa de la convocatòria 2009/10: actes de la IX …, 2011
2011
Proyecto de coordinación de las prácticas de las asignaturas obligatorias de marketing en la diplomatura de turismo–2º año
JL Monzonís, RM Rodríguez, VT Edo, A Martínez, RP Muzzati
Projectes d'innovació educativa de la convocatòria 2009/10: actes de la IX …, 2011
2011
La fidelidad del turista de cruceros en un contexto económico de incertidumbre
JCF Roig, JS García, MÁM Tena, ME Guillén, LJC Fiol, MAL Navarro, ...
Régimen del transporte en un entorno económico incierto, 727-746, 2011
2011
La orientación al mercado interno (OMI) y la calidad de la relación entre la organización y sus empleados: diferencias según la experiencia laboral del trabajador
VT Edo, JL Monzonís, JS García
Los mercados del mañana: bases para su análisis hoy, 72, 2011
2011
El valor percibido como dimensión del valor de marca (Brand Equity). Aplicación a los aficionados al fútbol europeo
JL Monzonís, VT Edo, MÁM Tena
Los mercados del mañana: bases para su análisis hoy, 82, 2011
2011
La influencia del marketing interno en el resultado empresarial: una aplicación en centros hospitalarios públicos
VT Edo, JL Monzonís, JS García, MÁM Tena
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 …, 2010
2010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20