Ingrid Noguera
Ingrid Noguera
Serra Húnter Fellow (UAB)
Dirección de correo verificada de uab.cat
Título
Citado por
Citado por
Año
Mirando el futuro: Evolución de las tendencias tecnopedagógicas en Educación Superior
BG Salvat, IN Fructuoso
Campus virtuales 2 (2), 130-140, 2015
792015
Collaborative agile learning in online environments: Strategies for improving team regulation and project management
I Noguera, AE Guerrero-Roldán, R Masó
Computers & Education 116, 110-129, 2018
522018
How millennials are changing the way we learn: the state of the art of ICT integration in education
I Noguera Fructuoso
RIED: Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, 2015
52*2015
A model for aligning assessment with competences and learning activities in online courses
AE Guerrero-Roldán, I Noguera
The Internet and Higher Education 38, 36-46, 2018
442018
La relación entre las prestaciones tecnológicas y el diseño de las actividades de aprendizaje para la construcción colaborativa del conocimiento
I García, B Gros, I Noguera
Cultura y Educación 22 (4), 395-417, 2010
232010
Assuring authorship and authentication across the e-assessment process
I Noguera, AE Guerrero-Roldán, ME Rodríguez
International Computer Assisted Assessment Conference, 86-92, 2016
192016
Pedagogical approaches for e‐assessment with authentication and authorship verification in Higher Education
A Okada, I Noguera, L Alexieva, A Rozeva, S Kocdar, F Brouns, ...
British Journal of Educational Technology 50 (6), 3264-3282, 2019
142019
Assessment and evaluation of time factors in online teaching and learning
E Barbera
IGI Global, 2013
142013
El rol del profesor en el aprendizaje colaborativo mediado por ordenador
I Noguera-Fructuoso, B Gros-Salvat
REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació, 66-82, 2009
132009
Indicadores para la construcción de prácticas colaborativas en entornos virtuales de aprendizaje/Indicators to develop collaborative practices in online learning
I Noguera, B Gros
Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa-RELATEC 13 (1), 51-62, 2014
122014
Just4Me: pedagogical and functional design of a PLE for self-managed learning in different contexts/ Just4Me: diseño pedagógico y funcional de un PLE para la autogestión del …
IN Fructuoso, I García, BG Salvat
Cultura y Educación: Revista de teoría, investigación y práctica 26 (4), 660-695, 2014
10*2014
Students perspective on participation in a co-design process of learning scenarios
I Garcia, I Noguera, M Cortada-Pujol
The Journal of Educational Innovation, Partnership and Change 4 (1), 2018
92018
Just4me: Functional Requirements to Support Informal Self-directed Learning in a Personal Ubiquitous Environment
I Garcia, B Gros, X Mas, I Noguera, T Sancho, J Ceballos
PLE Conference Proceedings 1, 2012
82012
Universitat de Barcelona
I Noguera, B Gros
Institut de Ciències de l’Educació. Obtenido de REIRE: http://www. raco. cat …, 2015
62015
Analysing and supporting the process of co-designing inquiry-based and technology-enhanced learning scenarios in higher education
I Garcia, E Barberà, B Gros, A Escofet, M Fuertes, I Noguera, M López, ...
Proceedings of the 9th International Conference on Networked Learning, 93-501, 2014
62014
Orientaciones pedagógicas para el diseño y apoyo de tareas de construcción colaborativa del conocimiento
IN Fructuoso
Education in the Knowledge Society (EKS) 14 (1), 51-75, 2013
62013
Perceptions of students with special educational needs and disabilities towards the use of e-assessment in online and blended education: barrier or aid
I Noguera, A Guerrero-Roldán, R Peytcheva-Forsyth, B Yovkova
Proceeding from 12th international technology, education and development …, 2018
52018
Pedagogical directions to design and support collaborative knowledge building on-line tasks
IN Fructuoso
Teoría de la Educación. Educación y Cultura en la Sociedad de la Información …, 2013
42013
Innovació en educació. De la idea a l’acció. Procés participatiu cap a l'INNED 2
S Basco-Isern, M Calafell-Soldevila, M Comas-Ribas, ...
REIRE Revista d'Innovació i Recerca en Educació 4 (2), 82-95, 2011
42011
Students' and Instructors' Perspectives regarding E-Assessment: A Case Study in Introductory Digital Systems
I Noguera Fructuoso, AE Guerrero Roldán, ME Rodríguez González, ...
International Journal of Engineering Education, 2019
32019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20