Juan Miguel Rey Pino
Juan Miguel Rey Pino
Profesor titular de universidad
Dirección de correo verificada de ugr.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Occupational health and safety in the framework of corporate social responsibility
MJ Montero, RA Araque, JM Rey
Safety Science 47 (10), 1440-1445, 2009
1082009
The plain truth about tobacco packaging
G Hastings, K Gallopel-Morvan, JM Rey
Tobacco Control 17 (6), 361-362, 2008
252008
Social marketing: Rebels with a cause
G Hastings, C Domegan
Routledge, 2017
222017
Qualitative insights into the commercialization of wood pellets: The case of Andalusia, Spain
I García-Maroto, F Muñoz-Leiva, JM Rey-Pino
Biomass and Bioenergy 64, 245-255, 2014
212014
Online marketing strategy and market segmentation in the Spanish rural accommodation sector
AI Polo Peña, DM Frías Jamilena, MÁ Rodríguez Molina, JM Rey Pino
Journal of Travel Research 55 (3), 362-379, 2016
162016
Demarketing tobacco products: the influence of plain packs on smokers and non-smokers perceptions and behavioural intentions
K Gallopel-Morvan, O Jacques, W Mathias, JMR Pino
Journal de gestion et d'économie médicales 30 (5), 322-331, 2012
162012
Innovations in social marketing and public health communication
W Wymer
Improving the Quality of Life for Individuals and Communities, 173-184, 2015
92015
When staff create the organisational culture: a case study in the Spanish emergency health care system
JM Rey Pino, GS Gardey, I Hagen
Journal of Health Management 10 (2), 163-189, 2008
82008
Demarketing cigarettes through plain cigarette packaging
K Gallopel-Morvan, C Moodie, J Rey
Actes du Congres International de l’AFM (Association Française du Marketing), 17, 2010
72010
The role of mobile payment systems in Electronic Commerce
F Liébana-Cabanillas, F Muñoz-Leiva, JA Ibáñez-Zapata, J Rey-Pino
Actas de la EMAC Conference, 2012
52012
Una imagen vale más que mil palabras: efecto de las advertencias sanitarias visuales en los descenso del consumo de tabaco: un estudio desde la perspectiva del marketing social
JM Rey, B Lacave, MI Viedma, K Gallopel-Morvan
Cuadernos de gestión 10, 149-156, 2010
52010
El envase neutro de los productos de tabaco: una nueva estrategia para el control del tabaquismo
JM Rey-Pino, I Nerín, MB Lacave-García
Gaceta Sanitaria 31, 62-65, 2017
42017
Marketing social para el entorno sanitario: Una aplicación para los servicios de urgencias de los hospitales públicos
JMR Pino
International Review on Public and Nonprofit Marketing 1 (2), 43-56, 2004
32004
La seguridad y salud en el trabajo en el marco de la responsabilidad social de la empresa
MJM Simó, RA Padilla, JMR Pino
Revista de Fomento Social, 199-216, 2007
22007
Perceptions of plain cigarette packaging among smokers and non-smokers in Andalusia (Spain)
B Lacave-García, JM Rey-Pino, K Gallopel-Morvan, C Moodie, ...
Gaceta Sanitaria, 2018
12018
Alternatives for Targeting Women in Anti-Smoking Campaigns: Insights from a Smoking Perceived Value Perspective.
MJ Montero-Simó, AI Polo-Peña, Á Araque-Padilla, rafael, JM Rey-Pino
Journal of Consumer Affairs 52 (2), 480-494, 2018
12018
Alternatives for Targeting Women in Anti‐Smoking Campaigns: Insights from a Smoking Perceived Value Perspective
MJ Montero‐Simó, AI Polo‐Peña, R Araque‐Padilla, JM Rey‐Pino
Journal of Consumer Affairs, 2017
12017
Study: An assessment of citizens' exposure to tobacco marketing
M Stead, L Bauld, I Bogdanovica, D Eadie, AM MacKintosh, S Murray, ...
Publications Office of the European Union, 2016
12016
Una imagen vale más que mil palabras: efectos de las advertencias sanitarias visuales en el descenso del consumo de tabaco: un estudio desde la perspectiva del marketing …
JM Rey Pino, B Lacave García, MI Viedma del Jesús, K Gallopel-Morvan
Cuadernos de Gestión 10, 149, 2010
12010
Percepciones del envase neutro del tabaco entre fumadores y no fumadores en Andalucía (España)
B Lacave-García, JM Rey-Pino, K Gallopel-Morvan, C Moodie, ...
Gaceta Sanitaria 34 (1), 10-14, 2020
2020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20