Javier Merchán Sánchez-Jara
Title
Cited by
Cited by
Year
Systematic literature reviews in social sciences and humanities: a case study
A Mangas-Vega, T Dantas, JM Sánchez-Jara, R Gómez-Díaz
Journal of Information Technology Research (JITR) 11 (1), 1-17, 2018
92018
Digital schola: music readers as learning/teaching tools
JM Sánchez-Jara
Proceedings of the Second International Conference on Technological …, 2014
62014
Towards a hypermedia model for digital scholarly edition of musical texts based on MEI (Music Encoding Initiative) standard: Integration of hidden traditions within social …
J Merchán-Sánchez-Jara, R Gómez Díaz, JA Cordón García
ACM New York, 2017
52017
Visibility of scientific monographs in the academic field: the institutional assessment of research
JA Cordón-García, R Goméz-Díaz, A Rodríguez-García, JM Sánchez-Jara, ...
Proceedings of the 5th International Conference on Technological Ecosystems …, 2017
52017
Applying static code analysis for domain-specific languages
I Ruiz-Rube, T Person, JM Dodero, JM Mota, JM Sánchez-Jara
Software and Systems Modeling 19 (1), 95-110, 2020
42020
Del reconocimiento de la variante a la senda de lectura en el ámbito de la edición crítica digital
J Merchán Sánchez-Jara
Álabe: revista de investigación sobre lectura y escritura, 2016
4*2016
Lectura Musical en el ámbito digital; aplicaciones para tablets
JFM Sánchez-Jara
Education in the Knowledge Society 17 (1), 109-128, 2016
32016
e-Score; impact, perception and uses in music educational institutions
JM Sánchez-Jara
Proceedings of the 3rd International Conference on Technological Ecosystems …, 2015
32015
Partituras electrónicas: Lecto-escritura musical en el ámbito digital
JM Sánchez-Jara
Editorial UOC, 2019
12019
La autopublicación en las bibliotecas: revisión sistemática de la literatura
A Mangas-Vega, J Merchán Sánchez-Jara, A Ramos Alonso
Palabra clave 7, 2018
12018
Fuentes especializadas en ciencias sociales y humanidades
RG Díaz, AG Rodríguez, JAC García
Ediciones Pirámide, 2017
12017
Visibility of scientific monographs in the academic field: the institutional assessment of research.
JAC García, RG Díaz, AG Rodríguez, JM Sánchez-Jara, AM Vega, ...
TEEM, 30:1-30:6, 2017
12017
La edición académica digita a través de sistemas de marcado semántico y las nuevas formas de edición colaborativa en la práctica pedagógica
J Merchán Sánchez-Jara
TREA, 2020
2020
La música jazz en la Institución Educativa: un viaje de traslación de la periferia al corazón del canon de la música culta en occidente
J Merchán Sánchez-Jara
Popular Music Research Today: Revista Online de Divulgación Musicológica 2 …, 2020
2020
Assistive Model to Generate Chord Progressions Using Genetic Programming with Artificial Immune Properties
M Navarro-Cáceres, JM Sánchez-Jara, VRQ Leithardt, R García-Ovejero
Applied Sciences 10 (6039), 1-21, 2020
2020
El contador de historias y la máquina del sonido: una aproximación a las referencias musicales en obra de Roald Dahl como recurso pedagógico
JF Merchán Sánchez-Jara, R Gómez Díaz, MA García Rodríguez
Álabe 22 (2), 2020
2020
El contador de historias y la máquina del sonido: una aproximación a las interacciones musicales en la vida y obra de Roald Dahl
JM Sánchez-Jara, R Gómez Díaz, A García Rodríguez
Universidad de Almería, 2020
2020
Lectura, sociedad y redes: colaboración, visibilidad y recomendación en el ecosistema del libro
JFMS Jara
Álabe: Revista de Investigación sobre Lectura y Escritura, 18, 2020
2020
SoSyM reflections: the 2019 “state of the journal” report
H Ergin, J Gray, B Rumpe, M Schindler
Software and Systems Modeling, 1-4, 2020
2020
Editorial
S Olmos-Migueláñez
Revista de Investigación Educativa 38 (1), 299-299, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20