Follow
Carlos Hervás-Gómez
Title
Cited by
Cited by
Year
El currículum: bases teóricas, legislativas y didácticas
C Hervás-Gómez, P Toledo-Morales, MC Corujo-Vélez
Manual de didáctica general para maestros de Educación Infantil y de …, 2017
74*2017
Autonomy, Motivation, and Digital Pedagogy Are Key Factors in the Perceptions of Spanish Higher-Education Students toward Online Learning during the COVID-19 Pandemic
MD Díaz-Noguera, C Hervás-Gómez, AM De la Calle-Cabrera, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (2), 654, 2022
732022
Using socrative as an online homework platform to increase students’ exam scores
N Balta, VH Perera-Rodríguez, C Hervás-Gómez
Education and Information Technologies 23, 837-850, 2018
712018
Perceptions about the use of educational robotics in the initial training of future teachers: A study on steam sustainability among female teachers
P Román-Graván, C Hervás-Gómez, AH Martín-Padilla, ...
Sustainability 12 (10), 4154, 2020
472020
Perceptions of University Students towards Digital Transformation during the Pandemic
C Hervás-Gómez, MD Díaz-Noguera, AM De la Calle-Cabrera, ...
Education Sciences 11 (11), 738, 2021
452021
Percepción de estudiantes universitarios sobre el uso de Socrative en experiencias de aprendizaje con tecnología móvil
VH Perera Rodríguez, C Hervás-Gómez
Revista electrónica de investigación educativa 21, 2019
422019
The flipped classroom and the development of competences: A teaching innovation experience in higher education
V Sevillano-Monje, Á Martín-Gutiérrez, C Hervás-Gómez
Education Sciences 12 (4), 248, 2022
402022
Augmented reality applications attitude scale (ARAAS): Diagnosing the attitudes of future teachers
MD Díaz-Noguera, P Toledo-Morales, C Hervás-Gómez
The New Educational Review, 50 (4), 215-226., 2017
40*2017
Diseño y validación del cuestionario sobre percepciones y actitudes hacia el aprendizaje por dispositivos móviles
T Seifert, C Hervás-Gómez, P Toledo-Morales
Universidad de Sevilla, Secretariado de recursos audiovisuales y nuevas …, 2018
372018
La robótica como estrategia didáctica para las aulas de Educación Primaria
C Hervás-Gómez, CB Regaña, CC Vélez
Hekademos: revista educativa digital, 30-40, 2018
322018
Evaluación de necesidades formativas, actitudes y creencias del profesorado de Educación Secundaria
C Hervás-Gómez, J Martín-Nogales
Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 1 (0), 1-8, 1996
301996
Socio-family context and its influence on students’ PISA reading performance scores: Evidence from three countries in three continents
E Vázquez-Cano, AM De la Calle-Cabrera, C Hervás-Gómez, ...
Educational Sciences: Theory & Practice 20 (2), 50-62, 2020
272020
Innovación e investigación sobre el aprendizaje ubicuo y móvil en la Educación Superior
C Hervás-Gómez, E Vázquez-Cano, JM Fernández-Batanero, ...
Ediciones Octaedro, 2019
272019
Experiencia de innovación educativa con robótica en la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad de Sevilla (España)
P Román-Graván, C Hervás-Gómez, JL Guisado-Lízar
Servicio de Publicaciones y Divulgación Científica de la Universidad de Málaga, 2017
272017
Experiencia de innovación educativa con robótica en la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad de Sevilla (España)
P Román-Graván, JL Guisado-Lizar, C Hervás-Gómez
Innovación docente y uso de las TIC en eduación: CD-ROM, 16, 2017
272017
Tecnofobia: competencias, actitudes y formación del alumnado del Grado en Educación Infantil
C Hervás-Gómez, E López-Mata, S Real-Plehan, E Fernández-Márquez
IJERI, International Journal of Educational Research and Innovation, 6, 83-94., 2016
262016
Las nuevas tecnologías en el aula.¿ Una realidad o una utopía
J Rodríguez-Briones, C Hervás-Gómez, UJ Muñoz-Pedroche
Federación de Trabajadores de la Enseñanza, Unión General de Trabajadores …, 2001
26*2001
Teaching Innovation in the Development of Professional Practices: Use of the Collaborative Blog
C Corujo-Vélez, R Barragán-Sánchez, C Hervás-Gómez, ...
Education Sciences 11 (8), 2021
232021
University students’ perceptions toward the use of an online student response system in game-based learning experiences with mobile technology
VH Perera, C Hervás-Gómez
European Journal of Educational Research (https://www.eu-jer.com/) https …, 2021
202021
El contexto sociofamiliar y su incidencia en el rendimiento lector del estudiante en PISA. The socio-familiar context and its impact on student reading performance in PISA
E Vázquez-Cano, AM De-la-Calle-Cabrera, C Hervás-Gómez, ...
Ocnos 19 (1), 43-54, 2020
19*2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20