Follow
Gabriela González-Ocampo
Title
Cited by
Cited by
Year
Supervisors were first students: Analysing supervisors’ perceptions as doctoral students versus doctoral supervisors
G González-Ocampo, M Castelló
Innovations in Education and Teaching International, 2018
63*2018
Positive and negative experiences related to doctoral study conditions
M Corcelles, M Cano, E Liesa, G González-Ocampo, M Castelló
Higher Education Research & Development 38 (5), 922-939, 2019
612019
How do doctoral students experience supervision?
G González-Ocampo, M Castelló
Studies in Continuing Education, 2018
522018
Writing in doctoral programs: examining supervisors’ perspectives
G González-Ocampo, M Castelló
Higher Education 76 (3), 387-401, 2017
492017
Research on doctoral supervision: What we have learnt in the last 10 years
G González-Ocampo, MC Badia
Traversing the doctorate: Reflections and strategies from students …, 2019
162019
The curriculum question in doctoral education.
G González-Ocampo, M Kiley, A Lopes, J Malcolm, I Menezes, R Morais, ...
Frontline Learning Research 3 (3), 23-38, 2015
142015
Concepciones de escritura académica en estudiantes de medicina
MLG González, MZ González, G González-Ocampo
IE Revista de Investigación Educativa de la REDIECH 11, 1-17, 2020
112020
Burnout en profesores universitarios: autorregulación y corregulación como estrategias de afrontamiento
MLG González, G González-Ocampo, MCQ Terés, LCN Salazar
Electronic Journal of Research in Education Psychology 21 (59), 147-172, 2022
52022
Lenguaje y educación. temas de investigación educativa en México
A Carrasco Altamirano, G López-Bonilla
Consejo Puebla de Lectura, SM ediciones, 2013
52013
Evaluación del lenguaje en el ámbito escolar
M Zanotto, GG Ocampo
LENGUAJE Y EDUCACIÓN, 199, 2013
22013
Burnout in university professors: self-regulation and co-regulation as coping strategies.
ML Gaeta González, G González-Ocampo, MC Quintana Terés, ...
Electronic Journal of Research in Educational Psychology 21 (59), 2023
12023
Editorial
G González Ocampo
A&H, Revista Artes, Humanidades y Ciencias Sociales, 2-4, 2023
2023
La trayectoria profesional del docente universitario: una mirada cualitativa desde el engagement
G González-Ocampo, LC Nasta-Salazar, MJA Mendoza
Profesores universitarios y engagement: trayectorias, identidades y …, 2023
2023
¿Qué desanima a los docentes universitarios? Un análisis desde la trayectoria profesional
GG Ocampo, RC Vadillo, MLG González
XVI Congreso Nacional de Investigación Educativa, 2021
2021
Positive and negative experiences related to doctoral study conditions
M Corcelles-Seuba, MI Cano i Ortiz, E Liesa, G González-Ocampo, ...
Higher Education Research & Development Volume 38, 2019, Issue 5, 2019
2019
Doctoral supervision and researcher development
GG Ocampo
Universitat Ramon Llull, 2017
2017
Doctoral supervision and researcher development
G González Ocampo
Universitat Ramon Llull, 2017
2017
Estrategias de lectura y redacción para el bachillerato (Trillas)
M Zanotto González, G González-Ocampo
2015
PROCESOS DE COMPOSICIÓN ESCRITA ACADÉMICA: CONSIDERACIONES TEÓRICO-CONCEPTUALES Y METODOLÓGICAS PARA SU INVESTIGACIÓN
MZ GONZÁLEZ, GG OCAMPO
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19