Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot4 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Peter GabrielssonProfessor of International Marketing, University of VaasaCorreu electrònic verificat a uwasa.fi
- Pavlos DimitratosProfessor of International Business, ASBS, University of GlasgowCorreu electrònic verificat a glasgow.ac.uk
- Seppälä Tomi TSenior Fellow of Quantitative Methods, Aalto University, School of BusinessCorreu electrònic verificat a aalto.fi
- Minna RollinsAssociate Professor of Marketing, UWGCorreu electrònic verificat a westga.edu
- Zucchella Antonellaprofessor of marketing, University of PaviaCorreu electrònic verificat a unipv.it
- Carl Arthur SolbergProfessor, BI Norwegian Business SchoolCorreu electrònic verificat a bi.no
- Tommi LaukkanenVice Dean, Professor of Marketing, University of Eastern FinlandCorreu electrònic verificat a uef.fi
- Pia AreniusProfessor (Entrepreneurship)Correu electrònic verificat a em-lyon.com
- antti ainamoAdj.prof, Aalto U. / Assoc.prof (0.25) U. of TartuCorreu electrònic verificat a aalto.fi
- Jukka PartanenAssociate Professor, Department of Management, University of Vaasa,Correu electrònic verificat a uva.fi
- Benoit MontreuilProfessor, School of Industrial and Systems Engineering, Georgia Institute of Technology, AtlantaCorreu electrònic verificat a isye.gatech.edu
Segueix
Mika Gabrielsson
Hanken School of Economics; University of Eastern Finland
Correu electrònic verificat a hanken.fi