Seguir
Angelina Sánchez Martí
Angelina Sánchez Martí
Facultad de Ciencias de la Educación (UAB)
Dirección de correo verificada de uab.cat - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Giving or receiving feedback: which is more beneficial to students’ learning?
G Ion, A Sánchez Martí, I Agud Morell
Assessment & Evaluation in Higher Education 44 (1), 124-138, 2019
1512019
Online vs. classroom learning: Examining motivational and self-regulated learning strategies among vocational education and training students
C Quesada-Pallarès, A Sánchez-Martí, A Ciraso-Calí, P Pineda-Herrero
Frontiers in psychology 10, 2795, 2019
1052019
Early Career Teachers: Pioneers Triggering Innovation or Compliant Professionals?
A Paniagua, A Sánchez-Martí
https://doi.org/10.1787/4a7043f9-en 190 (OECD Education Working Papers, No …, 2018
832018
El pensamiento reflexivo en la educación superior: aportaciones desde las metodologías narrativas
M Sabariego Puig, A Sánchez Martí, AB Cano-Hila
Revista Complutense de Educación, 2019, vol. 30, num. 3, p. 813-830, 2019
582019
Resilience and school success of young immigrants/Resiliencia y éxito escolar en jóvenes inmigrantes
MP Sandín-Esteban, A Sánchez-Martí
Journal for the Study of Education and Development 38 (1), 175-211, 2015
532015
The research competence: acquisition and development among undergraduates in education sciences
A Ciraso-Calí, JR Martínez-Fernández, G París-Mañas, A Sánchez-Martí, ...
Frontiers in Education 7, 836165, 2022
492022
Implementation and assessment of an experiment in reflective thinking to enrich higher education students’ learning through mediated narratives
A Sánchez-Martí, MS Puig, A Ruiz-Bueno, RA Regós
Thinking Skills and Creativity 29, 12-22, 2018
362018
Beyond compulsory schooling: resilience and academic success of immigrant youth
MPS Esteban, AS Martí
Procedia-Social and Behavioral Sciences 132, 19-24, 2014
332014
Factores de riesgo y protección de las trayectorias académicas: voces y miradas del alumnado inmigrante en el contexto del área metropolitana de Barcelona, España
AB Cano-Hila, A Sánchez-Martí, MI Massot-Lafón
Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Niñez y Juventud 14 (2), 1371-1387, 2016
312016
El pensamiento reflexivo a través de las metodologías narrativas: experiencias de innovación en educación superior
M Sabariego Puig, V Abella García, M Alòs Lladó, R Anglès Regos, ...
ICE i Edicions OCTAEDRO, SL, 2018
28*2018
Análisis de clasificación con variable criterio en SPAD
AS Martí, A Ruiz-Bueno
REIRE Revista d'Innovació i Recerca en Educació 11 (1), 41–53-41–53, 2018
222018
Joves immigrants i persistència acadèmica: què ens diuen les seves xarxes personals?
A Sánchez Martí, MP Sandín Esteban
Temps d'Educació, 2013, vol. 44, p. 177-190, 2013
202013
Diseño y Validación de un Cuestionario de Percepción del Aprendizaje a través del Feedback entre Iguales en Educación Superior
A Sánchez-Mart, JL Moreno, G Ion
Revista Iberoamericana de Diagnóstico y Evaluación-e Avaliação Psicológica 4 …, 2019
19*2019
Orientación educativa y profesional. Estudio de casos
T Donoso-Vázquez, A Sánchez Martí
Barcelona, 2013
162013
The effects of learning contexts on the development of reflective thinking in university education: Design and validation of a questionnaire
M Sabariego Puig, A Sanchez-Marti, A Ruiz-Bueno, ...
Sustainability 12 (8), 3298, 2020
152020
Measuring Social Capital and Support Networks of Young Immigrants.
MPS Esteban, AS Martí, ABC Hila
International Education Studies 9 (5), 62-74, 2016
152016
Child and adolescent care services: Addressing the vulnerability of unaccompanied minors in Barcelona
RV Baños, MF Niella, AS Martí, MM Gomà
Handbook of research on promoting social justice for immigrants and refugees …, 2021
142021
Head teachers’ attitudes towards religious diversity and interreligious dialogue and their implications for secondary schools in Catalonia
R Vilà Baños, M Freixa Niella, A Sánchez-Martí, MJ Rubio Hurtado
British Journal of Religious Education 42 (2), 180-192, 2020
142020
Choque hipovolémico
F López, G Pérez, E Tapia, D Paz, X Ochoa, A Cano, H Montiel
An Med (Mex) 63 (1), 48-54, 2018
142018
Una comunidad de práctica virtual para la transferencia del conocimiento entre la universidad y las organizaciones
MJR Hurtado, RV Baños, AS Martí
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, 91-108, 2018
122018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20