Tomás Baviera
Title
Cited by
Cited by
Year
Técnicas para el análisis del sentimiento en Twitter: Aprendizaje Automático Supervisado y SentiStrength
T Baviera
Dígitos 1 (3), 33-50, 2017
382017
Comunicación local y nuevos formatos periodísticos en Internet: cibermedios, confidenciales y weblogs
G López García, M Domínguez Romero, M Iglesias García, T Baviera Puig, ...
Valencia: Servei de Publicacions de la Universitat de València, 2011., 2011
262011
The ‘Logic of Gift’: Inspiring Behavior in Organizations Beyond the Limits of Duty and Exchange
T Baviera, W English, M Guillén
Business Ethics Quarterly 26 (2), 159-180, 2016
232016
Un medio nacido en Internet: el weblog
T Baviera Puig
Comunicación local y nuevos formatos periodísticos en Internet: cibermedios …, 2008
19*2008
Influence in the political Twitter sphere: Authority and retransmission in the 2015 and 2016 Spanish General Elections
T Baviera
European Journal of Communication, 2018
162018
Twitter: ¿protagonismo vicario?
T Baviera, FJ García Ull, L Cano-Orón
Pantallas Electorales: El discurso de partidos, medios y ciudadanos en la …, 2017
14*2017
Overview of the 1st Classification of Spanish Election Tweets Task at IberEval 2017
M Giménez, T Baviera, G Llorca, J Gámir, D Calvo, P Rosso, F Rangel
Second Workshop on Evaluation of Human Language Technologies for Iberian …, 2017
132017
Political candidates in infotainment programmes and their emotional effects on Twitter: an analysis of the 2015 Spanish general elections pre-campaign season
T Baviera, Á Peris, L Cano-Orón
Contemporary Social Science 14 (1), 144-156, 2019
122019
Identifying Opinion Leaders on Twitter during sporting events: lessons from a case study
JM Lamirán-Palomares, T Baviera, A Baviera-Puig
Social Sciences 8 (5), 141, 2019
102019
Political conversations on Twitter in a disruptive scenario: The role of “party evangelists” during the 2015 Spanish general elections
T Baviera, A Sampietro, FJ García-Ull
The Communication Review, 2019
92019
Mediatisation in Twitter: an exploratory analysis of the 2015 Spanish general election
T Baviera, D Calvo, G Llorca-Abad
The Journal of International Communication 25 (2), 275-300, 2019
52019
Sports Influencers on Twitter. Analysis and Comparative Study of Track Cycling World Cups 2016 and 2018
JM Lamirán-Palomares, T Baviera, A Baviera-Puig
Social Sciences 9 (10), 169-191, 2020
42020
Cibermedios y web 2.0
G López García, JL González, M Iglesias, D Palau, H Doménech, ...
El ecosistema comunicativo. Características y tendencias de la primera …, 2010
42010
El ideal de la educación universitaria
T Baviera Puig
Nuestro tiempo, 98-103, 2011
22011
Disinformation in Facebook Ads in the 2019 Spanish General Election Campaigns
L Cano-Orón, D Calvo, G López García, T Baviera
Media and Communication 9 (1), 217-228, 2021
12021
Cómo evaluar la competencia transversal “trabajo en equipo” desde un enfoque 180º en estudiantes universitarios
T Baviera, AB Puig, JMB Vera
IN-RED 2018: IV Congreso Nacional de Innovación Educativa y Docencia en Red, 2018
12018
Book Review: The Hybrid Media System: Politics and Power
T Baviera Puig
Digitos 3, 304-305, 2017
1*2017
Propiedades e interconectividad de los blogs valencianos
T Baviera Puig
Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura, 1-18, 2011
12011
La misión de "El señor de los anillos"
T Baviera Puig
Nuestro Tiempo 639, 70-79, 2007
12007
Global Spaces for Local Politics: An Exploratory Analysis of Facebook Ads in Spanish Election Campaigns
D Calvo, L Cano-Orón, T Baviera
Social Sciences 10 (7), 271, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20