Tomás Baviera
Tomás Baviera
Senior Lecturer of Marketing at Universitat Politècnica de València
Dirección de correo verificada de upv.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Comunicación local y nuevos formatos periodísticos en Internet: cibermedios, confidenciales y weblogs
G López García, M Domínguez Romero, M Iglesias García, T Baviera Puig, ...
Valencia: Servei de Publicacions de la Universitat de València, 2011., 2011
272011
Técnicas para el Análisis de Sentimiento en Twitter: Aprendizaje Automático Supervisado y SentiStrength
T Baviera
Revista Dígitos 1 (3), 33-50, 2017
252017
Un medio nacido en Internet: el weblog
T Baviera Puig
Comunicación local y nuevos formatos periodísticos en Internet: cibermedios …, 2008
19*2008
The ‘Logic of Gift’: Inspiring Behavior in Organizations Beyond the Limits of Duty and Exchange
T Baviera, W English, M Guillén
Business Ethics Quarterly 26 (2), 159-180, 2016
162016
Twitter: ¿protagonismo vicario?
T Baviera, FJ García Ull, L Cano-Orón
Pantallas Electorales: El discurso de partidos, medios y ciudadanos en la …, 2017
12*2017
Political candidates in infotainment programmes and their emotional effects on Twitter: an analysis of the 2015 Spanish general elections pre-campaign season
T Baviera, Á Peris, L Cano-Orón
Contemporary Social Science 14 (1), 144-156, 2019
112019
Overview of the 1st Classification of Spanish Election Tweets Task at IberEval 2017
M Giménez, T Baviera, G Llorca, J Gámir, D Calvo, P Rosso, F Rangel
Second Workshop on Evaluation of Human Language Technologies for Iberian …, 2017
112017
Identifying Opinion Leaders on Twitter during sporting events: lessons from a case study
JM Lamirán-Palomares, T Baviera, A Baviera-Puig
Social Sciences 8 (5), 141, 2019
82019
Influence in the political Twitter sphere: Authority and retransmission in the 2015 and 2016 Spanish General Elections
T Baviera
European Journal of Communication, 2018
82018
Political conversations on Twitter in a disruptive scenario: The role of “party evangelists” during the 2015 Spanish general elections
T Baviera, A Sampietro, FJ García-Ull
The Communication Review, 2019
42019
Cibermedios y web 2.0
G López García, JL González, M Iglesias, D Palau, H Doménech, ...
El ecosistema comunicativo. Características y tendencias de la primera …, 2010
42010
Mediatisation in Twitter: an exploratory analysis of the 2015 Spanish general election
T Baviera, D Calvo, G Llorca-Abad
The Journal of International Communication 25 (2), 275-300, 2019
22019
El ideal de la educación universitaria
T Baviera Puig
Nuestro tiempo, 98-103, 2011
22011
Book Review: The Hybrid Media System: Politics and Power
T Baviera Puig
Digitos 3, 304-305, 2017
1*2017
Propiedades e interconectividad de los blogs valencianos
T Baviera Puig
Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura, 1-18, 2011
12011
La misión de "El señor de los anillos"
T Baviera Puig
Nuestro Tiempo 639, 70-79, 2007
12007
2019 Spanish General Elections Facebook Ads Dataset
T Baviera Puig
2020
Internal benchmarking in retailing with DEA and GIS: the case of a loyalty-oriented supermarket chain
A Baviera-Puig, T Baviera, J Buitrago-Vera, C Escribá-Pérez
Journal of Business Economics and Management 21 (4), 1035-1057, 2020
2020
Sports Influencers on Twitter. Analysis and Comparative Study of Track Cycling World Cups 2016 and 2018
JM Lamirán-Palomares, T Baviera, A Baviera-Puig
Social Sciences 9 (10), 169-191, 2020
2020
El maillot arco iris de Twitter. Identificando usuarios influyentes en el Mundial de Pista 2018
JM Lamirán Palomares, T Baviera, A Baviera-Puig
Sport Business Symposium 19, 30-34, 2019
2019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20