Seguir
Tomás Baviera
Tomás Baviera
Senior Lecturer of Marketing at Universitat Politècnica de València
Dirección de correo verificada de upv.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Técnicas para el análisis del sentimiento en Twitter: Aprendizaje Automático Supervisado y SentiStrength
T Baviera
Dígitos 1 (3), 33-50, 2017
902017
The ‘Logic of Gift’: Inspiring Behavior in Organizations Beyond the Limits of Duty and Exchange
T Baviera, W English, M Guillén
Business Ethics Quarterly 26 (2), 159-180, 2016
472016
Influence in the political Twitter sphere: Authority and retransmission in the 2015 and 2016 Spanish General Elections
T Baviera
European Journal of Communication, 2018
362018
Disinformation in Facebook Ads in the 2019 Spanish General Election Campaigns
L Cano-Orón, D Calvo, G López-García, T Baviera
Media & Communication 9 (1), 217-228, 2021
31*2021
Comunicación local y nuevos formatos periodísticos en Internet: cibermedios, confidenciales y weblogs
G López García, G Llorca Abad, KM Ayerdi, M Sánchez González, ...
Valencia: Servei de Publicacions de la Universitat de València, 2011., 2011
252011
Mediatisation in Twitter: an exploratory analysis of the 2015 Spanish general election
T Baviera, D Calvo, G Llorca-Abad
The Journal of International Communication 25 (2), 275-300, 2019
222019
Identifying Opinion Leaders on Twitter during sporting events: Lessons from a case study
JM Lamirán-Palomares, T Baviera, A Baviera-Puig
Social Sciences 8 (5), 141, 2019
222019
Un medio nacido en Internet: el weblog
T Baviera Puig
Comunicación local y nuevos formatos periodísticos en Internet: cibermedios …, 2008
22*2008
Political candidates in infotainment programmes and their emotional effects on Twitter: an analysis of the 2015 Spanish general elections pre-campaign season
T Baviera, Á Peris, L Cano-Orón
Contemporary Social Science 14 (1), 144-156, 2019
212019
Global Spaces for Local Politics: An Exploratory Analysis of Facebook Ads in Spanish Election Campaigns
D Calvo, L Cano-Orón, T Baviera
Social Sciences 10 (7), 271, 2021
182021
Overview of the 1st Classification of Spanish Election Tweets Task at IberEval 2017
M Giménez, T Baviera, G Llorca, J Gámir, D Calvo, P Rosso, F Rangel
Second Workshop on Evaluation of Human Language Technologies for Iberian …, 2017
182017
Political conversations on Twitter in a disruptive scenario: The role of “party evangelists” during the 2015 Spanish general elections
T Baviera, A Sampietro, FJ García-Ull
The Communication Review 22 (2), 117-138, 2019
172019
Internal benchmarking in retailing with DEA and GIS: the case of a loyalty-oriented supermarket chain
A Baviera-Puig, T Baviera, J Buitrago-Vera, C Escribá-Pérez
Journal of Business Economics and Management 21 (4), 1035-1057, 2020
162020
Sports Influencers on Twitter. Analysis and Comparative Study of Track Cycling World Cups 2016 and 2018
JM Lamirán-Palomares, T Baviera, A Baviera-Puig
Social Sciences 9 (10), 169-191, 2020
142020
Twitter: ¿protagonismo vicario?
T Baviera, FJ García Ull, L Cano-Orón
Pantallas Electorales: El discurso de partidos, medios y ciudadanos en la …, 2017
14*2017
Political advertising on social media: Issues sponsored on Facebook ads during the 2019 General Elections in Spain
T Baviera, J Sánchez-Junqueras, P Rosso
Communication & Society 35 (3), 33-49, 2022
122022
Assessing Team Member Effectiveness among higher education students using 180 perspective
T Baviera, A Baviera-Puig, C Escribá-Pérez
The International Journal of Management Education 20 (3), 100702, 2022
82022
Cibermedios y web 2.0
G López García, JL González, M Iglesias, D Palau, H Doménech, ...
El ecosistema comunicativo. Características y tendencias de la primera …, 2010
52010
Análisis del aumento de seguidores y de la presencia multiplataforma de la clase política en Facebook, Twitter e Instagram en campañas electorales (2011-2019)
J Gamir-Ríos, L Cano-Orón, T Baviera
Fonseca, Journal of Communication 24, 211-231, 2022
42022
Twitter Dataset-2015 Spanish General Election
T Baviera Puig, D Calvo, G Llorca-Abad
Universitat Politècnica de València, 2019
32019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20