Seguir
Carme Garcia Yeste
Título
Citado por
Citado por
Año
El aprendizaje dialógico
A Aubert, C García, S Racionero
Cultura y educación 21 (2), 129-139, 2009
4282009
Breaking the silence at spanish universities: findings from the first study of violence against women on campuses in Spain
R Valls, L Puigvert, P Melgar, C Garcia-Yeste
Violence against women 22 (13), 1519-1539, 2016
1582016
Comunidades de aprendizaje
C García Yeste, AL Lastikka, C Petreñas
Scripta Nova. Revista Electrónica de Geografía y Ciencias Sociales, 2013 …, 2013
1172013
Prevención de conflictos en las comunidades de aprendizaje
RF García, CG Yeste
Idea La Mancha: Revista de Educación de Castilla-La Mancha 4, 72-76, 2007
1002007
Interactividad en el aula
A Aubert Simón, C García
Cuadernos de pedagogía, 2001
892001
Dialogic literary gatherings and out‐of‐home child care: Creation of new meanings through classic literature
C Garcia Yeste, R Gairal Casadó, A Munté Pascual, T Plaja Viñas
Child & Family Social Work 23 (1), 62-70, 2018
732018
Resistance to and transformations of gender-based violence in Spanish Universities: a communicative evaluation of social impact
L Puigvert, R Valls, C Garcia Yeste, C Aguilar, B Merrill
Journal of Mixed Methods Research 13 (3), 361-380, 2019
512019
Actuaciones de éxito en las escuelas europeas
M Grañeras, N Gil, P Díaz-Caneja
Ministerio de Educación, 2011
512011
El proceso educativo de convergencia europea, una mirada crítica
C García, JRF García, P Melgar
Revista Interuniversitaria de Formación del profesorado, 81-90, 2004
412004
Muslim women wearing the niqab in Spain: Dialogues around discrimination, identity and freedom
CG Yeste, OEM Zeguari, P Álvarez, TM Folch
International Journal of Intercultural Relations 75, 95-105, 2020
392020
Other women in research: Overcoming social inequalities and improving scientific knowledge through the inclusion of all voices
C Garcia Yeste, D Ferrada, L Ruiz
Qualitative Inquiry 17 (3), 284-294, 2011
392011
Formación de Familiares y Voluntariado. Los Beneficios de la Solidaridad en la Escuela
CG Yeste, LR Eugenio, MÀ Comas
Multidisciplinary Journal of Educational Research 9 (2), 144-168, 2019
262019
Overcoming stereotypes through the other women’s communicative daily life stories
C García-Yeste
Qualitative Inquiry 20 (7), 923-927, 2014
222014
Out of school learning scientific workshops: Stimulating institutionalized Adolescents' educational aspirations
R Gairal-Casadó, C Garcia-Yeste, MT Novo-Molinero, Z Salvadó-Belarta
Children and Youth Services Review 103, 116-126, 2019
212019
Dreams of higher education in the mediterrani school through family education
C Garcia Yeste, T Morlà Folch, V Ionescu
Frontiers in Education 3, 79, 2018
212018
La pedagogía crítica y el éxito académico de todos y todas
A Aubert, C García
Ediciones Universidad de Salamanca (España), 2009
202009
Violència de gènere a les universitats catalanes: mesures per a la prevenció i superació
R Valls, A Flecha, P Melgar
Temps d'Educació, 197-212, 2008
202008
Scientific workshop program to improve science identity, science capital and educational aspirations of children at risk of social exclusion
Z Salvadó, C Garcia-Yeste, R Gairal-Casado, M Novo
Children and Youth Services Review 129, 106189, 2021
172021
The Other Women in Dialogic Literary Gatherings
CG Yeste, MP Cuxart, EM Torra, BV Carballido
Research on Ageing and Social Policy 5 (2), 181-202, 2017
172017
Student Teachers Volunteering in Pre-Service Programmes in Successful Schools: Contributing to Their Successful Training
OR González, CG Yeste, JM Jiménez, Y Ignatiou
Educación XX1 22 (2), 267-287, 2019
152019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20