Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Eva AscarzaHarvard Business SchoolCorreu electrònic verificat a hbs.edu
- Ronen FeldmanProfessor of Data Science, Hebrew UniversityCorreu electrònic verificat a huji.ac.il
- V SrinivasanAdams Distinguished Professor of Management, EmeritusCorreu electrònic verificat a stanford.edu
- Rom SchriftAssociate Professor of Marketing, Kelley School of Business, Indiana UniversityCorreu electrònic verificat a iu.edu
- Jacob GoldenbergInterdisciplinary Center Hertzelia, Visiting Professor Columbia UniversityCorreu electrònic verificat a idc.ac.il
- Verena SchoenmuellerEsadeCorreu electrònic verificat a esade.edu
- Ricardo MontoyaAssociate Professor of Marketing, Universidad Católica de Chile - School of ManagementCorreu electrònic verificat a uc.cl
- Olivier ToubiaGlaubinger Professor of Business, Columbia Business SchoolCorreu electrònic verificat a columbia.edu
- Wendy W. MoeUniversity of MarylandCorreu electrònic verificat a umd.edu
- Jonah BergerThe Wharton SchoolCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Jochen HartmannProfessor of Digital Marketing, TUM School of Management, Technical University of MunichCorreu electrònic verificat a tum.de
- Peter EbbesProfessor, HEC ParisCorreu electrònic verificat a hec.fr
- Michal HerzensteinAssociate professor of marketing, University of DelawareCorreu electrònic verificat a udel.edu
- Bruce HardieLondon Business SchoolCorreu electrònic verificat a london.edu
- Lyle UngarUniversity of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a cis.upenn.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityCorreu electrònic verificat a columbia.edu
- Jonathan Z. ZhangDr. Ajay Menon Professor in Business & Associate Professor of Marketing, Colorado State UniversityCorreu electrònic verificat a colostate.edu
- Sandra MatzColumbia UniversityCorreu electrònic verificat a gsb.columbia.edu
- Anat KeinanBoston UniversityCorreu electrònic verificat a bu.edu
- Yang LiAssociate Professor of Marketing, Cheung Kong Graduate School of Business, ChinaCorreu electrònic verificat a ckgsb.edu.cn
Segueix
Oded Netzer
Arthur J. Samberg Professor of Business, Columbia University
Correu electrònic verificat a gsb.columbia.edu - Pàgina d'inici