Competencias docentes y educación inclusiva JM Fernández Batanero Revista electrónica de investigación educativa 15 (2), 82-99, 2013 | 540 | 2013 |
Digital competences for teacher professional development. Systematic review JM Fernández-Batanero, M Montenegro-Rueda, J Fernández-Cerero, ... European Journal of Teacher Education 45 (4), 513-531, 2022 | 499 | 2022 |
Impact of the implementation of ChatGPT in education: A systematic review M Montenegro-Rueda, J Fernández-Cerero, JM Fernández-Batanero, ... Computers 12 (8), 153, 2023 | 381 | 2023 |
Impact of educational technology on teacher stress and anxiety: A literature review JM Fernández-Batanero, P Román-Graván, MM Reyes-Rebollo, ... International journal of environmental research and public health 18 (2), 548, 2021 | 353 | 2021 |
Adoption of augmented reality technology by university students J Cabero-Almenara, JM Fernández-Batanero, J Barroso-Osuna Heliyon 5 (5), 2019 | 209 | 2019 |
Liderazgo directivo e inclusión educativa Estudio de casos JMF Batanero, AH Fernández Perfiles educativos 35 (142), 27-41, 2013 | 209 | 2013 |
Matriz de competencias del docente de educación básica JM Fernández Revista iberoaméricana de educación 36 (2), 1-15, 2005 | 195 | 2005 |
Las TIC para la igualdad J Cabero, M Córdoba, JM Fernández Educatio Siglo XXI 28 (1), 353-356, 2010 | 181 | 2010 |
Actitudes docentes y buenas prácticas con TIC del profesorado de Educación Permanente de Adultos en Andalucía/Teacher attitudes and best practices with ICT faculty Adult … JMF Batanero, JAT González Revista complutense de educación 26, 33, 2015 | 160 | 2015 |
Analysing the impact of artificial intelligence and computational sciences on student performance: Systematic review and meta-analysis I García-Martínez, JM Fernández-Batanero, J Fernández-Cerero, SP León Journal of New Approaches in Educational Research 12 (1), 171-197, 2023 | 156 | 2023 |
Assistive technology for the inclusion of students with disabilities: a systematic review JM Fernández-Batanero, M Montenegro-Rueda, J Fernández-Cerero, ... Educational technology research and development 70 (5), 1911-1930, 2022 | 144 | 2022 |
Capacidades y competencias docentes para la inclusión del alumnado en la educación superior JM Fernández Batanero Revista de la educación superior 41 (162), 9-24, 2012 | 142 | 2012 |
Using mobile devices for improving learning outcomes and teachers’ professionalization I García-Martínez, JM Fernández-Batanero, D Cobos Sanchiz, ... Sustainability 11 (24), 6917, 2019 | 140 | 2019 |
Promoviendo escuelas inclusivas: análisis de las percepciones y necesidades del profesorado desde una perspectiva organizativa, curricular y de desarrollo profesional JA Torres, JM Fernández Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado 18 (1 …, 2015 | 140 | 2015 |
El liderazgo como criterio de calidad en la educación inclusiva JMF Batanero, AH Fernández Estudios sobre educación 24, 83-102, 2013 | 120* | 2013 |
Actitudes docentes hacia las TIC en centros de buenas prácticas educativas con orientación inclusiva JM Fernández Batanero, B Bermejo Campos Ediciones Universidad de Salamanca (España), 2012 | 108 | 2012 |
Conocimiento de las TIC aplicadas a las personas con discapacidades. Construcción de un instrumento de diagnóstico JC Almenara, JMF Batanero, MC Pérez Magis: Revista Internacional de Investigación en Educación 8 (17), 157-176, 2016 | 97 | 2016 |
Knowledge and degree of training of primary education teachers in relation to ICT taught to students with disabilities JM Fernández‐Batanero, J Cabero, E López British journal of educational technology 50 (4), 1961-1978, 2019 | 95 | 2019 |
Associations of objectively-assessed smartphone use with physical activity, sedentary behavior, mood, and sleep quality in young adults: A cross-sectional study M Grimaldi-Puyana, JM Fernández-Batanero, C Fennell, B Sañudo International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (10), 3499, 2020 | 92 | 2020 |
Digital teaching competence in higher education: A systematic review JM Fernández-Batanero, P Román-Graván, M Montenegro-Rueda, ... Education Sciences 11 (11), 689, 2021 | 90 | 2021 |