Posterior cingulate activation during moral dilemma in adolescents J Pujol, J Reixach, BJ Harrison, C Timoneda‐Gallart, JC Vilanova, ... Human brain mapping 29 (8), 910-921, 2008 | 61 | 2008 |
Dislexia y dificultades de lectura: una guía para maestros JP Das Paidós, 2001 | 50 | 2001 |
La dislexia como disfunción del procesamiento secuencial F Pérez-Álvarez, C Timoneda-Gallart Rev Neurol 30 (7), 614-619, 2000 | 32 | 2000 |
Evaluating prefrontal activation and its relationship with cognitive and emotional processes by means of hemoencephalography (HEG) M Serra-Sala, C Timoneda-Gallart, F Pérez-Álvarez Journal of Neurotherapy 16 (3), 183-195, 2012 | 24 | 2012 |
La disfasia y la dislexia a la luz del PASS F Pérez-Álvarez, C Timoneda Gallart Rev Neurol 28 (7), 688-693, 1999 | 24 | 1999 |
Neuropsicopedagogía. Cognición, emoción y conducta F Pérez Álvarez, C Timoneda Unidiversitat. Universitat de Girona. Girona, 2000 | 23 | 2000 |
A better look at intelligent behavior: Cognition and Emotion F Perez-Alvarez, C Timoneda-Gallart Nova Publishers, 2007 | 20 | 2007 |
A better look at intelligent behavior F Pérez-Álvarez, C Timoneda Cognition and emotion, 2007 | 19 | 2007 |
Improving cognitive processes in preschool children: the COGEST programme S Mayoral-Rodríguez, C Timoneda-Gallart, F Pérez-Álvarez, JP Das European Early Childhood Education Research Journal 23 (2), 150-163, 2015 | 18 | 2015 |
El hipercinético a la luz del PASS F Pérez-Alvarez, C Timoneda Revista Neurología 28, 472-475, 1999 | 17 | 1999 |
Topiramato y epilepsia a la luz del Das-Naglieri Cognitive Assessment System F Perez-Alvarez, C Timoneda-Gallart, J Baus-Rosell Revista Neurologia 42 (1), 3-7, 2006 | 16 | 2006 |
Neuropsicopedagogía¿ Es lo que parece F Pérez Álvarez, C Timoneda Gallart Editorial Anorien, Universitat de Girona, Girona, 1998 | 16* | 1998 |
A Better Look at Learning: How Does the Brain Express the Mind? F Pérez Álvarez, A Perez-Serra, C Timoneda Gallart Psychology, 2013, vol. 4, núm. 10, p. 760-770, 2013 | 15 | 2013 |
Effectiveness of experiential learning in improving cognitive Planning and its impact on problem solving and mathematics performance/Eficacia del aprendizaje experiencial para … S Mayoral-Rodríguez, C Timoneda-Gallart, F Pérez-Álvarez Culture and Education 30 (2), 308-337, 2018 | 14 | 2018 |
Clinical usefulness of hemoencephalography beyond the neurofeedback M Serra-Sala, C Timoneda-Gallart, F Pérez-Álvarez Neuropsychiatric Disease and Treatment, 1173-1180, 2016 | 14 | 2016 |
Cognición, emoción y conducta. Neuropsicosomatismos y paroxismos no neurológicos F Pérez-Álvarez, C Timoneda Revista de Neurología 29, 26-33, 1999 | 14 | 1999 |
Las dificultades de lenguaje a la luz del K-ABC C Timoneda Gallart, F Pérez Alvarez Anales españoles de pediatría 45 (5), 471-474, 1996 | 14 | 1996 |
Cognitive versus behavioral ADHD phenotype: what is it all about? F Perez-Alvarez, C Serra-Amaya, CA Timoneda-Gallart Neuropediatrics 40 (01), 32-38, 2009 | 13 | 2009 |
Conductas emocionales como disfunción neurológica F Pérez-Álvarez, C Timoneda Gallart Rev neurol 35, 612-24, 2002 | 13 | 2002 |
Disfunción neurocognitiva PASS del déficit de atención F Pérez-Alvarez, C Timoneda-Gallart Revista de neurologia 32 (1), 30-37, 2001 | 13 | 2001 |