Crea el meu perfil
Coautors
- Yves Van VaerenberghProfessor of Marketing, KU LeuvenCorreu electrònic verificat a kuleuven.be
- Christian GrönroosProfessor of Service and Relationship Marketing, Hanken School of Economics FinlandCorreu electrònic verificat a hanken.fi
- Carlos Diaz RuizHanken School of EconomicsCorreu electrònic verificat a hanken.fi
- Jochen WirtzNational University of SingaporeCorreu electrònic verificat a nus.edu.sg
- Prof. Dr. Martin Paul FritzeZeppelin UniversityCorreu electrònic verificat a zu.de
- Lisa PeñalozaKedge Business SchoolCorreu electrònic verificat a kedgebs.com
- Renaud LunardoKedge Business SchoolCorreu electrònic verificat a kedgebs.com
- Duncan GuestAssociate Professor, Nottingham Trent UniversityCorreu electrònic verificat a ntu.ac.uk
- Russell BelkYork UniversityCorreu electrònic verificat a schulich.yorku.ca
- Sylvia von WallpachProfessor (MSO), Copenhagen Business SchoolCorreu electrònic verificat a cbs.dk
- Thyra Uth ThomsenProfessor (MSO), Copenhagen Business SchoolCorreu electrònic verificat a cbs.dk
- Andrea HemetsbergerProfessor of Branding, University of InnsbruckCorreu electrònic verificat a uibk.ac.at
- johannes kraakKedge Business SchoolCorreu electrònic verificat a kedgebs.com
- Luca M. ViscontiUSI - Università della Svizzera italiana & ESCP EuropeCorreu electrònic verificat a usi.ch
- Aurelie KessousAix Marseille UniversitéCorreu electrònic verificat a iae-aix.com
- Alfredo JiménezKedge Business SchoolCorreu electrònic verificat a kedgebs.com
- Lorena Blasco-ArcasESCP Business SchoolCorreu electrònic verificat a escp.eu
- Alexandra VignollesEnseignant-chercheur en marketing, INSEEC Business SchoolCorreu electrònic verificat a inseec.com
- Christian KowalkowskiProfessor of Industrial Marketing, Linköping University; Research Fellow, Hanken School of EconomicsCorreu electrònic verificat a liu.se
- Carol AzabAssociate Professor, Stetson UniversityCorreu electrònic verificat a stetson.edu